le_state Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Hei trenger nok en ny strømforsyning, men jeg fikk øye på at det står s-ata. Betyr det at den ikke kan brukes til ata hovedkort? Her er den utvalgte. Endret 29. mai 2005 av le_state Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 neida, det betyr bare at den har kontakter til s-ata drev. den passer nok til hovedkortet ditt den der, har både 20 og 24pins. kontakt så. kjøp, anbefales 100%. glad i mist'n min jeg. Lenke til kommentar
le_state Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 neida, det betyr bare at den har kontakter til s-ata drev. den passer nok til hovedkortet ditt den der, har både 20 og 24pins. kontakt så. kjøp, anbefales 100%. glad i mist'n min jeg. Du ga meg ultra lettelse, cyber kos til deg, Får stole på dine ord. Lenke til kommentar
le_state Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Og i stede for og lage en ny tråd, tar jeg to spørsmål i samme drag. Vil strømforsyningen passe til denne, og vil denne sidevinduet passe til kabinetett. Meget takk får deres flott erfarne bidrag. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Og i stede for og lage en ny tråd, tar jeg to spørsmål i samme drag.Vil strømforsyningen passe til denne, og vil denne sidevinduet passe til kabinetett. Meget takk får deres flott erfarne bidrag. Strømforsyningen passer garantert i det kabinettet, men vinduet passer ikke ifølge microplex. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Og i stede for og lage en ny tråd, tar jeg to spørsmål i samme drag.Vil strømforsyningen passe til denne, og vil denne sidevinduet passe til kabinetett. Meget takk får deres flott erfarne bidrag. Strømforsyningen passer garantert i det kabinettet, men vinduet passer ikke ifølge microplex. Jeg vil faktisk tippe at døra passer, selv om ikke microplex skriver dette spesifikt, da alle MIDI-kabinettene fra Lian Li er bygget på samme lest. Eneste "store" forskjellen er frontdekselet. Men en rask mail til microplex vil jo evt. bekrefte/avkrefte dette! Endret 30. mai 2005 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 jeg ville ikke kjøpt uten og ha sjekket det hvertfall. har f.eks hatt problemer med universale frontdeksel som ikke passet på mitt lian li som jeg hadde da. så ikke tro at alt passer bare fordi det er lian li. Lenke til kommentar
Advancer Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei, Tilbake til MIST 500 BHE12 og det jeg lurer på er om den passer til mitt Abit AS8 hovedkort. Jeg tror det, men vil bare være 100% før jeg bestiller den. Takk for raske svar, //Advancer Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Mist 500 har både 20 og 24 pins kontakt så den passer på de fleste hovedkort den. Lenke til kommentar
Advancer Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Da er det bare å bestille //Advancer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå