Hanrek Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Hallo.. jeg har en topcom skyracer pro wbr 654 trådløs router og et skyracer pro pc card 3054 Når jeg putter inn det trådløse kortet i den bærbare og den finner nettverket får jeg en blåskjerm. Det funka fint før intill jeg prøvde å sikre nettverket fordi noen folk snylta på meg men nå fungerer ingeting. Jeg har prøvd noen andre drivere til kortet og jeg har siste firmware til routeren. Resetta routeren til "factory settings" også. Noen som har noen aning om hva som kan være galt? Endret 29. mai 2005 av Hanrek Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Bare glem routeren inntil videre. Avinstaller alle driverne til nettverkskortet og prøv på nytt. Lenke til kommentar
Hanrek Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Gjorde det men det hjalp ikke stort :'( Endret 29. mai 2005 av Hanrek Lenke til kommentar
Marti Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har en kamerat som hadde samme problemet. Da med et MSI kort. Han sendte kortet tilbake til Komplett, men ikke fått svar enda. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Feilkoden fra blåskjermen kunne jo hjulpet en del da. Lenke til kommentar
Hanrek Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 hvordan skal jeg få sett hva det er? pcn skrur seg av like etter blåskjermen =\ Lenke til kommentar
pirium Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 HAr nettopp hatt samme problemet med samme kort. det løste seg da jeg brukte systemoppretting tilbake til det punktet hvor jeg la inn driveren første gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå