Gjest member-63169 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 kjøp denne http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0...1571268-9294263 har den, bra greier. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Etter hva jeg har hørt bør man ikke lade mer enn 0.4 uten å dreie ned stemplene. For å si det sånn, jeg har aldrig dreid ned ett stempel før, men skal si deg at hvis bmw fant ut at stempeltoppen var unødvendig tykk, ville de Mest sannsynlig tynnet den, og gjort den og lettere stemplene vil bli varmere i midten (og spesiellt ekstra varm siden du har turbo) = større utvidelse av stempel, lettere for skjering, eller du kan lage høl i dem. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Norsk firma som er eksperter på -bmw kompresor bolt on kit Skal man tro på hjemmesida deres så leverer de ikke noe til E36. V.S motor er jo et "custom" firma da. Synes jeg har sett flere biler de har kost seg litt med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå