kingbee Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hvorfor flimrer det når jeg scroller nedover en side? Teksten flimrer, er dette vanlig? Har en Nec 1770. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har du instalert de nyeste driverene? Lenke til kommentar
kingbee Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg leste en plass at jeg skulle installere den .inf filen som ligger i driver mappen på cd'en som fulgte med, så det har jeg gjort, men er dette riktig driver? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Er det ikke sånn på de fleste lcd'r da? Lenke til kommentar
kingbee Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Veldig irriterende ihvertfall. Fikk skjermen igår og merket ikke så mye til det da jeg hadde skjermen stilt inn feil (Native og høy brigthness/kontrast) Nå når jeg har den på srgb og lavere brightness/kontrast er bildet finere, men utrolig irriterende med den flimringen når jeg scroller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå