StigJakobsen Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Jeg er på utkikk etter en erstatter for mitt mange år gamle trådløse Logitech Desktop tastatur. Det som har plaget meg er at rekkevidden er ikke så lang (et par meter), og må peke rett mot mottakeren for at den skal fungere. Noen som kan anbefale god trådløs mus/tastatur pakke hvor rekkevidden er iallefall 5m, og jeg ikke er avhengig av at det har fri sikt rett mot mottakeren. Skal hovedsakelig brukes til en del skriving og vanlig "kontorarbeid". Pris: rundt 1000-1200kr. Endret 29. mai 2005 av Xyrez Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121742&view=detailed Denne pakken skal visst være ganske bra. Jeg har god erfaring med microsoft tastatur og har selv den musa. Musa er den beste jeg noen sinne har prøvd. Veldig ergonomisk og god. Også henger den ikke etter i spill, som mange andre trådløse gjør. Den er jo også noen kroner under budsjettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå