Feh Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 500 timer er nesten 21 dager! Jeg mente ikke at han satt 21 dager i strekk, det var bare en sammenligning for å vise hvor ufattelig lang tid han har brukt på det Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 det er ikke mulig å lage et sånt bilde i ms paint. den minste penselen du kan bruke der, er mye større enn den som er brukt på det bilde du får jo penselen i paint ned til 1x1 pixel da. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Pixelart, middels imponerende, lite nytt. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Najs! tragisk at dere dømmer hans liv! Dere har ikke fritidsproblemer liksom? Spiller CS, sitter foran forumet osv! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Najs! tragisk at dere dømmer hans liv! Dere har ikke fritidsproblemer liksom? Spiller CS, sitter foran forumet osv! amen! skilled han karen her ass Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Pixelart, middels imponerende, lite nytt. Stått opp på feil fot i dag eller Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Nei, men jeg forstår ikke hvorfor denne fyren er så sinnsykt god. Det er simpel pixelart, om enn et stort bilde. Vil dere se syk pixelart (tegnet på en spesiell måte, punkt for punkt) så sjekk ut www.pixelfreak.com Kan blant annet nevne favorittbildet mitt hva digital arts angår. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Najs! tragisk at dere dømmer hans liv! Dere har ikke fritidsproblemer liksom? Spiller CS, sitter foran forumet osv! Det er faktisk ikke det eneste jeg gjør... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Blir helt skjelven i hånden av tanken på slikt pirkearbeid Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Han har jo ikke brukt utelukkende Paint da. Han skriver jo selv at han har brukt PS til litt bluring. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Oi, Fikk inntrykk av at det var et ekte bilde først jeg Godt jobba av fyrn Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Skills and patience is all you need! Fint bilde Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hadde aldri klart det eg, har ikke tålmodigheten til det dæven, han er flink.... Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Vil dere se syk pixelart (tegnet på en spesiell måte, punkt for punkt) så sjekk ut www.pixelfreak.com Kan blant annet nevne favorittbildet mitt hva digital arts angår. De bildene der er ikke nødvendigvis tegnet piksel for piksel. Går fint å effektivisere hele greien med f.eks. Photoshop som jeg gjorde da vi holdt på med Pixelstreet i Webdesign-forumet. Sier ikke at det fyren lager ikke er imponerende, for det er det jo, men å si at han har tegnet piksel for piksel er vel gjerne litt drøyt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Joda. Veldig få pixelart-bilder av litt størrelse er tegnet 100% punkt for punkt, men det er fortsatt sinnsykt bra. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå