SupremeX Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hmm... Hvem jeg stoler på er jeg egentlig ikke sikker på. To personer muligens, men de må være de eneste. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Man kan ikke stole på noen 100%, for uansett hvor mye man ønsker det så vet man aldrig hva en annen person tenker. Når det gjelder sånne ting med å fortelle hemligheter så er finnes det vell folk som man kan stole på. Men handlingene til en annen person går det ikke ann å stole 100%. Endret 31. mai 2005 av kengdal Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Stoler veldig mye på kjæresten, men som tiden har gått har jeg lært å ikke ha en skulder å gråte på utenom min egen, og ikke si noe som kan ødelegge deg eller ditt rytke på noen som helst måte. Kamerater stoler jeg bare på til en viss grad, for ting har ofte lett for å dette ut av kjeften til 14-15 åringer. De jeg stoler mest på er broren og søstra mi, men jeg føler meg ikke tilpass for å snakke om litt sensetive ting til henne. Broren min kan jeg fortelle det meste, selv om han ikke forteller meg så alt for mye. Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det jeg syns må til for å stole 100% på en person er at du på en måte vet at den personen kan forstå deg, og det du forteller han/henne. En annen ting er at den personen har fortalt deg noe om seg selv, som ikke skal sies videre. Du vet på en måte at du kan stole på den personen for den har vært i samme situasjon. Jeg har da gjort den fatale feilen å stole på feil person. Det resulterte i at folk som ikke skulle vite visse ting om meg, gjorde plutselig det. Denne personen gjorde ikke dette bare mot meg, men mot mange andre også. Jeg forstår ikke hvordan en har samvittighet til det, da men. Etter dette har jeg lært å ikke stole på hvem som helst. Det skal en god del til før jeg stoler på noen, men det er et par jeg stoler på: 1. Kjæresten min. (Elsker han over alt på jord og stoler 110% på han) 2. Bestevenn 1: Vært venner så lenge jeg kan huske 3. Bestevenn 2: Ikke vært bestevenner så lenge, men jeg vet ting om henne som gjør at jeg vet at jeg kan stole på henne. Hun var også en av de som fortalte ting til den personene som man ikke kunne stole på, og angret på det senere... Øvrig familie vet jeg ikke. Ville ikke fortalt mamma alt lissom.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 1. Kjæresten min. (Elsker han over alt på jord og stoler 110% på han) jasså? da stoler du nok for mye på ham Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 1. Kjæresten min. (Elsker han over alt på jord og stoler 110% på han) jasså? da stoler du nok for mye på ham Hehe.. Neida, stoler ikke for mye på han, men han er den personen i verden jeg stoler aller aller mest på Derfor, 110% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå