Gå til innhold

Hva skal til for at du stoler 100% på en person?

Hotvedt

Anbefalte innlegg

jeg stoler ikke på noen!!!!

Hvis du stoler 100% på noen kan du gi vekk MSN passord email passord minibank passord og alle passord du har uten å tro at de logger seg inn på msnen din eller no.

Så jeg gir ALDRI vekk ett passord til logginn.

Det er en lur ting og tenke på: ikke gi vekk passord til noen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Venner er ihvertfall ikke til å stole på...

Jeg synes dette er trist.. Har du venner som du absolutt ikke stoler på? :dontgetit:

Ting forandrer seg mye i ungdomsårene.. Joda..

De personene jeg snakker om, er alle "stabile" mennesker. Blir litt galt å omtale dem slik, da de er normale, men har en "stolepåeffekt" som appellerer veldig mye til meg. Ting forandrer seg, dette er jeg fulstendig klar over. Men sånn som situasjonen er nå, kunne jeg lagt livet mitt i hendene til alle disse personene.

edit: CMD - det du beskriver der, er noe jeg kunne gjort til alle de personene.. Har gjort det til flere av dem ;)

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar
Når jeg føler jeg kan fortelle personen alt uten å holde noe tilbake. Hos meg går det på følelser.

Noe jeg kan si meg helt enig i.....var egentlig slik jeg fant damen min, og noe av grunnen til att det ble vi to... Hun er den ENESTE jeg kan stole fullt og helt på.. :love:

Lenke til kommentar
Venner er ihvertfall ikke til å stole på...

Jeg synes dette er trist.. Har du venner som du absolutt ikke stoler på? :dontgetit:

Ting forandrer seg mye i ungdomsårene.. Joda..

De personene jeg snakker om, er alle "stabile" mennesker. Blir litt galt å omtale dem slik, da de er normale, men har en "stolepåeffekt" som appellerer veldig mye til meg. Ting forandrer seg, dette er jeg fulstendig klar over. Men sånn som situasjonen er nå, kunne jeg lagt livet mitt i hendene til alle disse personene.

edit: CMD - det du beskriver der, er noe jeg kunne gjort til alle de personene.. Har gjort det til flere av dem ;)

da er det ganske sansynlig at de har logga seg inn på mail/msn-en din og utgitt seg for å være deg

Lenke til kommentar

Nei.. Jeg vet at de ikke hadde gjort det, derfor stoler jeg så mye på dem. Hva får de ut av å utgi seg som meg? Ingenting. De Bare taper noe på det.. Respekt er viktig, og den mistes ved misbruk.

Hvis du er så paranoid at du tror det, your call. Jeg vet at de ikke hadde/har gjort det.

Lenke til kommentar

Jeg har ett par venner jeg stoler på. Jeg pleier å stole 70% på de fleste, og når det så kommer en "test" så ser jeg hvem som virkelig er pålitelige eller ikke.

Men egentlig så er det ganske lett å se hvem man kan stole på, eller i alle fall finnes det noen ting man kan se etter. Folk som har en god moral, en sterk ryggrad og tørr å være seg selv er folk man generelt sett kan stole på.

Oppmerksomhetshorer er de man skal stole minst på.

Lenke til kommentar
Folk som har en god moral, en sterk ryggrad og tørr å være seg selv er folk man generelt sett kan stole på.

Det var litt tynt.. Er jo flere ting en må tenke på.

Jeg kjenner folk som ikke har verken sterk ryggrad eller spesielt tør å være seg selv, men som jeg vet jeg kan stole 110% på likevel :)

Lenke til kommentar

Det skal ganske mye til for at jeg skal stole på noen fullt ut, jeg er ganske sjenert av meg og har vanskelig for å åpne meg for mennesker.

Så jeg føler meg veldig heldig da jeg har en venneflokk på 5-6 personer jeg er ganske trygg på. 2 av disse er venninner jeg føler jeg kan dele alt med. Er så utrolig glad i dem, og er takknemlig for at jeg har dem. De har hjulpet meg gjennom tider i livet da jeg ikke har hatt det så bra, og jeg har gjort det samme for dem. Føler jeg kan snakke mer med dem enn foreldrene mine.

Tror det er en liten forskjell på jenter og gutter når det gjelder dette temaet. "Stereotypisk" sett er jo jenter mer åpne om følelser enn gutter er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...