CMD Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 jeg stoler ikke på noen!!!! Hvis du stoler 100% på noen kan du gi vekk MSN passord email passord minibank passord og alle passord du har uten å tro at de logger seg inn på msnen din eller no. Så jeg gir ALDRI vekk ett passord til logginn. Det er en lur ting og tenke på: ikke gi vekk passord til noen! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Venner er ihvertfall ikke til å stole på... Jeg synes dette er trist.. Har du venner som du absolutt ikke stoler på? Ting forandrer seg mye i ungdomsårene.. Joda.. De personene jeg snakker om, er alle "stabile" mennesker. Blir litt galt å omtale dem slik, da de er normale, men har en "stolepåeffekt" som appellerer veldig mye til meg. Ting forandrer seg, dette er jeg fulstendig klar over. Men sånn som situasjonen er nå, kunne jeg lagt livet mitt i hendene til alle disse personene. edit: CMD - det du beskriver der, er noe jeg kunne gjort til alle de personene.. Har gjort det til flere av dem Endret 29. mai 2005 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Når jeg føler jeg kan fortelle personen alt uten å holde noe tilbake. Hos meg går det på følelser. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Den jeg stoler aller mest på er meg selv. Jeg kan stole på andre, men aldri 100% Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Når jeg føler jeg kan fortelle personen alt uten å holde noe tilbake. Hos meg går det på følelser. Noe jeg kan si meg helt enig i.....var egentlig slik jeg fant damen min, og noe av grunnen til att det ble vi to... Hun er den ENESTE jeg kan stole fullt og helt på.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg stoler ikke 100% på noen lengre. Hadde en, men ikke nå lengre. Lenke til kommentar
CMD Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Venner er ihvertfall ikke til å stole på... Jeg synes dette er trist.. Har du venner som du absolutt ikke stoler på? Ting forandrer seg mye i ungdomsårene.. Joda.. De personene jeg snakker om, er alle "stabile" mennesker. Blir litt galt å omtale dem slik, da de er normale, men har en "stolepåeffekt" som appellerer veldig mye til meg. Ting forandrer seg, dette er jeg fulstendig klar over. Men sånn som situasjonen er nå, kunne jeg lagt livet mitt i hendene til alle disse personene. edit: CMD - det du beskriver der, er noe jeg kunne gjort til alle de personene.. Har gjort det til flere av dem da er det ganske sansynlig at de har logga seg inn på mail/msn-en din og utgitt seg for å være deg Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Nei.. Jeg vet at de ikke hadde gjort det, derfor stoler jeg så mye på dem. Hva får de ut av å utgi seg som meg? Ingenting. De Bare taper noe på det.. Respekt er viktig, og den mistes ved misbruk. Hvis du er så paranoid at du tror det, your call. Jeg vet at de ikke hadde/har gjort det. Lenke til kommentar
simes Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Stoler ganske godt på mine beste venner, men 100%? Tror ikke det, nei. Kanskje jeg stoler 100% på mamma.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Stoler ikke på folk. Delvis det samme her. Klarer ikke åpne meg. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hva skal til for at du stoler 100% på en person? At den personen er meg selv. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Her forsvant litt off-topic dialog. Slikt kan dere ta på PM. Geir Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Hva som skal til er vanskelig å definere, man vet det når man føler det. For tiden nok ingen. Endret 29. mai 2005 av Cybbe Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Klarer ikke åpne meg. Tja, eg kan åpne meg eg. Men da vet eg at dette er noe som kanskje plutselig alle i hele verden kan vite. Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg har ett par venner jeg stoler på. Jeg pleier å stole 70% på de fleste, og når det så kommer en "test" så ser jeg hvem som virkelig er pålitelige eller ikke. Men egentlig så er det ganske lett å se hvem man kan stole på, eller i alle fall finnes det noen ting man kan se etter. Folk som har en god moral, en sterk ryggrad og tørr å være seg selv er folk man generelt sett kan stole på. Oppmerksomhetshorer er de man skal stole minst på. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 hmm, jeg er da i en "venneflokk" på 6 stk. Vi er da staute og kjekke guter Jeg stoler 100% på alle, men det har seg slik at jeg ikke tør å snakke med alle om mer personlige tanker.. Det er vel 1 som jeg har sagt alt til, og så er det enda en som jeg snakker litt mer med.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Folk som har en god moral, en sterk ryggrad og tørr å være seg selv er folk man generelt sett kan stole på. Det var litt tynt.. Er jo flere ting en må tenke på. Jeg kjenner folk som ikke har verken sterk ryggrad eller spesielt tør å være seg selv, men som jeg vet jeg kan stole 110% på likevel Lenke til kommentar
r Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det skal ganske mye til for at jeg skal stole på noen fullt ut, jeg er ganske sjenert av meg og har vanskelig for å åpne meg for mennesker. Så jeg føler meg veldig heldig da jeg har en venneflokk på 5-6 personer jeg er ganske trygg på. 2 av disse er venninner jeg føler jeg kan dele alt med. Er så utrolig glad i dem, og er takknemlig for at jeg har dem. De har hjulpet meg gjennom tider i livet da jeg ikke har hatt det så bra, og jeg har gjort det samme for dem. Føler jeg kan snakke mer med dem enn foreldrene mine. Tror det er en liten forskjell på jenter og gutter når det gjelder dette temaet. "Stereotypisk" sett er jo jenter mer åpne om følelser enn gutter er. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 jeg stoler ikke 100% på noen! men det finnes jo personer jeg stoler mye på, men ikke 100% Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Stoler ikke lenger 100% på noen. Brent meg for mange ganger til at jeg risikerer det igjen. Sad, but true Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå