Sono Juventino Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har laget et design til siden min som jeg gjærne skulle ha fått skjekket for bugs. Det jeg sliter mest med er at jeg aldri får borderen til venstre for menyen til å gå helt ned. Synes også at siden blir litt for standard. Skulle gjærne hat inspill på ting jeg burde endre. Skal få noen til å lage meg ny logo ettervært, så dere vet det. Ja, ja. Ikke så mye mer å si. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 http://www.juventus.prv.no/ regner jeg med? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Borderproblemet: www.alistapart.com/articles/fauxcolumns Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 For det første er den bygget opp med frames, og da er det nok mange som ikke vil hjelpe deg. Kutt ut alle idéer om frames o.l., og du vil få så mye hjelp du bare kan drømme om. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 For det første er den bygget opp med frames, og da er det nok mange som ikke vil hjelpe deg. Kutt ut alle idéer om frames o.l., og du vil få så mye hjelp du bare kan drømme om. Så vidt jeg kan se er frames-greiene noe domenehosten har puttet inn. http://www.juventusnorge.1go.dk/ er samme side, men uten den merkelige frames-saken. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Oisann, ja, da ble det med ett litt bedre. Anbefaler da at trådstarter får seg et skikkelig domene. Tips: list-style-image Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Er domenet som lager alle frames'ene ja. Vurderer domene og webhotell. Har en gammel pc som ikke kan brukes til noe uansett, så skal prøve å få den opp som server. (Dette var kanskje litt ot). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå