Q-tip Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Norsk står øverst på lista over fag og tilhørende lærere som kan brenne Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Gym. Og nei, jeg klager ikke fordi jeg er overvektig. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Norsk må jo være det verste. Finnes ikke noe som kan måle seg. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Tysk er et valgfag, så det er bare å kutte det ut hvis du ikke liker det? For min del var tysk et av favorittfagene. 6370873[/snapback] 3. språk er obligatorisk på Almenne fag. Kun på VK2/VG3 det er valgfritt. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Fysikk er det verste pga av dårlig lærer, alle fag kan være greie imo med en lærer som kan lære og inspirere :!: Endret 29. september 2006 av egil88 Lenke til kommentar
Gersen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Alle fag er morsomme eller helt OK. Jeg forstår bare ikke heeelt vitsen med denne satsninga på KRL, selv om det er et lett og interessant fag. Vi lærer sånn ca. litt for mye til tider, kan du si.. Litt mer en vi trenger. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Det faget jeg ikke får til. Noe som kan varierer, kommer ann på tema i faget o.l. Men kan si at det faget jeg irriterer meg mest over, oftest er matte Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Matte: Gøy når man får det til. Utrolig tungt hvis ikke. Norsk: Greitt nok, så lenge det er stilskriving Naturfag: Veldig interessant Gym: Kjekt og en god avkobling fra resten av skolearbeidet Engelsk: Utrolig kjedlig Tysk: Mye pugging og kjedlig Geografi: Til tider veldig interessant Samfunnsfag: Utrolig uinteressant. Bare babbel. Går Studiespesialisering VG1 Lenke til kommentar
magicus Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ska du slække så velg for all del ikke noen realfag. Samfunnsfag er mye preik, men du lærer en fin ting i samfunnsfagtimene: Å snakke bla bla om absolutt ingenting. Det er en egen kunst. Norsk/matte er de 2 værste. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) På ungdomsskulen var norsk GRUSOMT. No er alle fag OK, men i matte er det litt mykje jobbing, og naturfagtimane er ganske så tamme. Endret 30. september 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Geografi! Definitivt! Men av faga jeg har i år, må det være fysikk. Uff Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Alle fag er kjedelig i det man sliter med de, men med engang man lykkes føles de veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nåværende: Ex.Phil. Kommende: Alg.Dat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå