magicus Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Tror Norsk og matte går av med seieren her blandt forumbrukerne.. Makan til søppelfag. Unyttig vrøvl og mas. Fordi Ivar Åsen ikke hadde ett liv betyr ikke at eg skal lide fordet. Og kom bryr seg om cosnius og sinius. Matte gir meg hodepine. Kan ikke uttale meg om fysikk eller kjemi for det valgte eg selvsagt vekk. Eg ønsker ikke bare at nynorsk skal dø, men eg håper at hele landet begynner å snakke engelsk. Norsk er ett drittspråk. Mer samfunnsfag og andre "softe" fag der eg kan bare lene meg tilbake og høre på å læreren preike og drøfte med seg sjøl Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Ingenting slår trykkelære på media og kommunikasjon. Hva i all verdens navn og rike er poenget med å lære elever om setting av trykk, man bruker det ikke. Trykking i seg selv er jo erstatet med digitaltrykk. Eneste fine med det faget er at man kunne gjemme seg bak datamaskinen og sove, så lenge man var smart nok til ikke og sovne på tastaturet. Taste merker i pannen er ganske avslørende! På ungdomsskolen er fransk helt klart kjedeligst! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Tror Norsk og matte går av med seieren her blandt forumbrukerne.. Makan til søppelfag. Unyttig vrøvl og mas. Fordi Ivar Åsen ikke hadde ett liv betyr ikke at eg skal lide fordet. Og kom bryr seg om cosnius og sinius. Matte gir meg hodepine. 6348099[/snapback] Ivar Aasen er den viktigste språkvitenskapsmannen vi har hatt i Norge, og gjorde et uvurderlig arbeid i kartleggingen av norske dialekters ordforråd og grammatikk. Sinus og cosinus (merk for øvrig skrivemåten) er faktisk enda nyttigere enn nynorsk, og selv for en med en så åpenbart negativ holdning til skolen som du har, må det jo være mulig å se nytteverdien her. Hadde du gått videre med matematikk (noe jeg går ut fra at du ikke har gjort), hadde du lært mer om hva funksjonene kan brukes til (og i det hele tatt hva de er), og kanskje fattet mer interesse for det. Mer samfunnsfag og andre "softe" fag der eg kan bare lene meg tilbake og høre på å læreren preike og drøfte med seg sjøl 6348099[/snapback] Hvorfor styrker dette mitt inntrykk av at du er utrolig negativ til skole? Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 TYSK = tha winner !!! fy flate til kjiipt fag....... finnes ikke Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Tysk er et valgfag, så det er bare å kutte det ut hvis du ikke liker det? For min del var tysk et av favorittfagene. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Gjett hvem som kom opp i Engelsk muntlig og HATER engelsk etter dette!! Før hatet jeg tysk, men begynner å like det Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 1.Religion 2.Tysk 3.Eldre Historie VK1 blir ikke bra mao Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 jeg komm opp i tysk skriftlig fikk jo 3 da så ja det er valgfag men jeg gadd ikke ta spansk, italiensk, fransk (like kjiipt alt sammen (SPRÅK generelt !) hadde hatt tyrsk på ungdomskolen så bare tok det men er ferdig nå !! ALDRI MER ! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Natur og miljø, without a doubt. Makan til kjedelig "allmenn" kunnskap skal du lete lenge etter! Hvilke folk som er sånn passe normale vil ha nytte for denne kunnskapen? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 syntes engelsk er dritt jeg. særlig når jeg har en jævla krølltopp lærer som tvinger meg til og reise meg opp og si høyt for hele klassen "im not very good in english" stygge faen Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 norsk og tysk er de verste fagene, og det verste er at jeg må lide meg gjennom 3 år til med norsk og 2 til med tysk på vgs Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Historiefagene, religion, samt språkfagene ser jeg på som særdeles uinspirerende dersom man har en dårlig lærer. 5093449[/snapback] For meg gjelder det alle fag. Exphil er faen meg verst. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 syntes engelsk er dritt jeg. særlig når jeg har en jævla krølltopp lærer som tvinger meg til og reise meg opp og si høyt for hele klassen "im not very good in english" stygge faen 6371206[/snapback] Det er jo helt forkastelig. Det heter "I'm not very good at English". Lenke til kommentar
M-J Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 jaja der ser du hvor dårlig jeg er. lærte ikke noe av det heller. var vel "at" jeg skulle si da. ^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det skandaløse lå i at læreren hadde sagt "in". Lenke til kommentar
M-J Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 jaja men han sa sikkert ikke det men har en lei tendens til og glemme engelsk timene etter ca 30 sek. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Først krl så norsk og engelsk garantert ... Til trådstarter: Hvorfor ikke lage en stemme undersøkelse Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Matte er verst fordi det er det faget jeg sliter mest med å forstå. På den annen side er norsk verst fordi det er noe av det kjedligste som er. (Litteraturhistorie etc. etc.). Tysk er også ille, men det er mer overkommelig enn matte, hvertfall for min del. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Min "liste" Kjedelig men veldig nyttig: Økonomi og Informasjonsbehandling. Bare kjedelig: Tysk og Norsk Max unyttig: Nynorsk (for min del), en goood del av det vi går igjennom i matte (MX). De andre fagene er greie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg er typen som er gladere i bokstaver enn tall, så matte står øverst på hatlisten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå