Fiskeoppdretter Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Krl og norsk er de 2 kjedeligste fagene ever! Lenke til kommentar
warpig Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Norsk, Matte, Samfunnsfag og Krl. 4276864[/snapback] Alle yndlingsfagene mine? Jeg synes for øvrig Engelsk er verst. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 De som synes matte er værst har ikke hatt fysikk. Fysikk suger rumpeballene til et halvråttent esel. 5101781[/snapback] Hvis du snakker om 2FY så er jo det kjempekos De kjedeligste fagene er nok norsk (VK2) grunnet dårlig lærer og grusomt pensum, så kommer nok tysk som jeg syntes er vanskelig og kjedelig. Altfor mye gramtikk og pugging. På en tredjeplass kommer nok 2A bruksersystemer som er skikkelig tørt og kjedelig. Det vanskeligste faget jeg har er nok matte 3MX, men det er ikke så kjedelig som de andre jeg nevnte her. Lenke til kommentar
JensAndreas Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg skjønte liksom aldri Norsk i VGS, de fleste kan jo skrive etter 10ende, det har liten praktisk effekt, det en trenger er realfag Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Eneste fagene jeg virkelig ikke takler er religion og gym. Totalt meningsløse og bortkastet tid. Religion kunne kanskje vært morsomt dersom vi ikke hadde en gladkristen lærer. Men nå er det over. Over på studier etter sommeren. Lenke til kommentar
morra Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Engelsk! 4261360[/snapback] Fransk!Det har veldig mye å gjøre med læreren vi har, da 4262022[/snapback] Det er vel noe spesielt med fransklærere... I 8. klasse var det over 20 (av totalt 35-40). I år (10. klasse) er det 3 igjen Hamsun, dikt og alt det gørrkjedelige pisset der bryr meg midt i brunøyet. Trenger jeg egentlig vite hvorfor dikterne på 1800-tallet skrev som de skrev? 5093333[/snapback] Det er for meg totalt meningsløst... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg vil si at Norsk er det kjedligst faget... Og muligens gym, kommer litt an på hva man gjør da. Men å bare løpe er drit kjedelig, OG slitsomt. Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Må si at norsk hårfint tar seieren over KRL. *snork* Tro jeg aldri har vært så trøtt som i de norsktimene vi har hatt i år... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg vil si Tysk stikker av med seieren. Hundrevis av timer rett ut vinduet. Aldri har jeg snakket ett kvekk tysk utenfor skolen, og aldri vil jeg gjøre det. Om de absolutt skal tvinge på oss ett språk i tillegg til Engelsk, så kan de jo ivertfall gi oss litt flere valgmuligheter en Fransk og Tysk, som er de to eneste tredjespråkene vi har tilbudet om.. Hvor blir det av Spansken som langt flere personer snakker? De fleste tyskere kan Engelsk uansett. Politikerene som har bestemt at vi må ha fem timer med det drittet i uka synst virkelig ikke tiden vår er mye verdt. Er rett og slett provoserende. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg vil si Tysk stikker av med seieren. Hundrevis av timer rett ut vinduet. Aldri har jeg snakket ett kvekk tysk utenfor skolen, og aldri vil jeg gjøre det. Om de absolutt skal tvinge på oss ett språk i tillegg til Engelsk, så kan de jo ivertfall gi oss litt flere valgmuligheter en Fransk og Tysk, som er de to eneste tredjespråkene vi har tilbudet om.. Hvor blir det av Spansken som langt flere personer snakker? De fleste tyskere kan Engelsk uansett. Politikerene som har bestemt at vi må ha fem timer med det drittet i uka synst virkelig ikke tiden vår er mye verdt. Er rett og slett provoserende. 6331418[/snapback] spansk har jo nesten blitt det språket flest folk snakker nå da. er jo ganske mange som snakker det så^^ Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 400 millioner, og raskt voksende. For ikke å snakke om at dersom du skaffer deg skikkelige spansk kunskaper, er det såpass likt Portugisisk og Italiensk at du vil ikke ha store problem med å forstå de to språkene også. Så har du også dette med at de fleste spansktalende landene (med untak av Spania) har lite, eller ikke eksisterende Engelsk undervisning. Hvorfor lære Tysk eller Fransk så overpatriotiske Tyskere og Franskmenn som ikke vil svelge stoltheten sin får snakke på morsmålet sitt, når du heller kan lære spansk der de fleste ikke KAN å snakke Engelsk.. Synst igrunnen hele opplegget med at Tysk og Fransk enda står så sterkt er idiotisk. Folk har ikke hjerte til å sparke de inntørkede Tysk og Fransklærerne, så de velger heller å kaste bort tiden til tusenhvis av ungdommer hver dag. Way to go. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg skjønte liksom aldri Norsk i VGS, de fleste kan jo skrive etter 10ende, det har liten praktisk effekt, det en trenger er realfag Norsk på VGS har ikke så mye med skrivekunnskaper å gjøre, men mest med allmenn kunnskap. Altså mye pugging :/ Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Norsk litteraturhistorie og kristendomsdelen av KRL-faget er bortkastet tid. Det er kjedelig, tørt og jeg får liten bruk for disse kunnskapene senere i livet. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Økonomi er værst! Men ferdig nå Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 krl og norsk på grunn av læreren Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Norsk litteraturhistorie og kristendomsdelen av KRL-faget er bortkastet tid. Det er kjedelig, tørt og jeg får liten bruk for disse kunnskapene senere i livet. 6332661[/snapback] KRL er engentlig bare waste of time. hvem faen trenger og vite at en eller annen fyr gikk rundt og lekte powerfull for flere tusen år siden? det er utrolig få som har bruk for relgion på skolen, med mindre du vil bli utdannet som pave, og da burde det vært som valgfag på "pavelinjen" Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Sov meg gjennom hele geografien i 2.klasse på vgs, så jeg tror det er det kjipeste obligatoriske faget. Ellers vil jeg gjerne gi honnør til pensumutformerne som klarer å ødelegge ellers kjempespennende fremmedspråkundervisning med bøttevis av uinteressant og ubrukelig historie. Jeg vil lære språket, hvis jeg vil lære språket tar jeg det ved siden av. Det går fanden snyte meg ikke an å vri seg unna historiepåprakkingen på universitetsnivå engang ... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 før, da vi hadde kristen lærer i krl fikk jeg karakter 2 og vi lærte bare om gud, jesus, den hellig ånd osv... Men i år fikk vi ny lærer, nå får vi lov til å diskutere viktige sammfunnspørsmål som abort, omofili og sånne ting... da er det mer nyttig.. har femmer i krl nå ^^ Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Økonomi er værst! Men ferdig nå 6332704[/snapback] Må si meg enig der, økonomitimene har vært de mest bortkastede timene i år! Delvis fordi mye av pensumet er gørr kjedelig, ekstremt slapp og lat lærer samt at vi sitter foran pc'en i alle timene - noe som fører til at vi får gjort mindre enn minst . Glad for å være ferdig med faget! Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 som sagt, har veeeeldig mye med lærern hva som er artig eller kjedelig. Norsk gikk faktisk fra å være hatfag til kosefag når vi byttet lærer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå