Πεισιθάνατος Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Fransk!Det har veldig mye å gjøre med læreren vi har, da 4262022[/snapback] Ny skole, nye lærere. Nå er fransk et av de artigste fagene. Spansk, derimot, er det verste faget jeg kan tenke meg. Læreren vi har i spansk er kjeeeeeedelig. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Spansk er det eneste gøye jeg har på skolen... digger og lære språk generellt jeg... bortsett fra norsk og engelsk da Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Norsk: Kjedelig. Norge er tamt, liker ikke det norske språket, det eneste morsomme er når vi har med tekster fra >500 år tilbake. Samfunnskunnskap: Ubrukelig. Religion: Alt for mye kristendom, for lite interessant materiale (hinduisme + eldre, "utdødde" religioner bl.a. gresk og norrøn mytologi) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg blir motivert jeg av lærerene mine til å bli lærer... jeg har lyst til å bli lærerer også gjøre en jævlig mye bedre jobb enn de.. ungdomskolen er den tiden man formes.. den viktigste tiden.. og da må man taes var på... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg hater Norsk samfunslære og engelsk (de eneste almennfagene jeg har, og jeg hater de) matte og KRL er noe av de verste fagene jeg har hatt før, men mye kommer også ann på læreren, om faget blir interesant eller ikke... Lenke til kommentar
simerix Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 KRL Det er no forbaska makkverk! Var KRF som påla oss det på 1990 tallet tro? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Geografi, er nok det verste! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 De som synes matte er værst har ikke hatt fysikk. Fysikk suger rumpeballene til et halvråttent esel. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Gym er best! Norsk/Engelsk er værst! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 På ungdomsskolen toppet nok K&H og KRL listen, og nå på videregående tror jeg tysk, norsk eller engelsk må være de verste. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Må bare legge til at Norsk og Nyere Historie er utrolig kjedelige fag. Ikke fordi de er vanskelige, for det er egentlig piece of cake, men timene er så utroooolig kjedelige. Sovna i forrige historietime faktisk. Da liker jeg fks. matematikk bedre, selv om det er et betydelig vanskeligere fag for min del, så skjer det hvertfall noe i timene i det faget. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Tysk, jævla horelærer. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Matte og fysikk, uten tvil. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) 3Biologi, need I say more? 2bio er også ille, men 3bio er verre Edit: Ja, jeg øver på 2bioeksamen og har vanskelig for å konsentrere meg Endret 15. juni 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 obligatorisk andre fremmedspråk (tysk) er pyton. ellers er 2mx og 3mx ganske slitsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ah gode gamle skolefagene :!: Uten tvil nynorsken. Kan ikke fordra det "språket" der Lenke til kommentar
JensAndreas Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Nynorsk eller 2KJ er de desiderst største fritidsdreperne mine Lenke til kommentar
GeO Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Førstepremien må da sannelig gå til norsk. Herrejemini, noe så drepende kjedelig. Det eneste som var litt interessant, var jo kapittelet om norrønt språk i starten av andre klasse. For øvrig har jeg også vært glad hver eneste dag det siste året for at jeg ikke lenger har engelsk. Måtte virkelig ta meg på tak mot slutten av første klasse for å klare å holde oppe den muntlige aktiviteten som jeg syntes måtte til. Ellers har vi jo faget eldre historie. Det er lenge mellom de interessante bitene, og jeg har liten glede av drøfting og teorier om hva som hadde skjedd dersom en eller annen gammel hersker ikke hadde ridd over en viss elv og så videre. De interessante fagene er derimot 2KJ, 2FY, 2MX og 2TYB. Sistnevnte vet jeg ikke om jeg skal ha mer - en tragedie dersom ikke. Får se om jeg gidder å ta fordypning i tysk til høsten. Blir jo uhorvelig mange timer, når jeg i tillegg har bridge som valgfag. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Tysk og Norsk spesielt norsk fordi jeg ble busta med og kopiere en stil fra internett men fikk ikke noe pes for det da^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå