GolfBag Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 TMA 4105 er vanskeligst... capowned. Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Norsk, Matte, Samfunnsfag og Krl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 SK Matte Naturfag Uttrykkshistorie Lenke til kommentar
brd Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) norsk fekk 3+ på tentamen og i andre fag får eg 4 og 5 Endret 1. juni 2005 av izoren Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 TMA 4105 er vanskeligst... capowned. MAT1110 er ikke en dans på roser det heller.. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 TMA 4105 er vanskeligst... capowned. MAT1110 er ikke en dans på roser det heller.. Det er det samme faget... bare forskjellig navn hos UiO og NTNU. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Norsk er helt klart det værste faget. (VK2) I tillegg synes jeg at Nyere historie er noe dritt, men det har veldig mye å si på læreren. Tysk er vel også et fag jeg ikke liker så godt lenger, har blitt ganske stress med innleveringer hver uke, og prøver annenhver. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Matte med Ole Madslien: han kjører timene som repetisjonstimer for seg selv, med matematikk som hovedsaklig ligger på høyskolenivå, ingen lærer en dritt. Elektriske Bygginstallasjoner-teori med Odd Martin Engen: Ingenting er vel så kjedelig som NEK 400 , særlig ikke når det skal læres bort på den tørreste måten. 4262481[/snapback] Går du på elektro grunnkurs eller VK1? Gikk selv grunnkurs elektro og da fikk jeg nok av NEK400 etter ett år med svadaprat om sikring og forlegnings metoder og karakteristikker i elektriske bygningsinstallasjoner. Makan til svadaprat skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Norsk. Hamsun, dikt og alt det gørrkjedelige pisset der bryr meg midt i brunøyet. Trenger jeg egentlig vite hvorfor dikterne på 1800-tallet skrev som de skrev? Har glemt det uansett Lenke til kommentar
The zero Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Norsk, Tysk og Engelsk er verdens kjedeligste fag... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Historiefagene, religion, samt språkfagene ser jeg på som særdeles uinspirerende dersom man har en dårlig lærer. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Nynorsk er vanskeligst, samfunnslære er KJEDELIGST! lærern bare prater bullshit i 2 timer hver uke, og så må vi lese oss frem til prøvestoffet sjøl... drittlærer fører til drittfag! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Kognitiv psykolgi, zZz. Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 matte er gøy, KRL SUGER BURN Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Var fælt til klaging på engelsk faget da.. Engelsk må jo vere ett av de beste fagene KRL var det verste ffaget jeg hadde.. ga enkelt og greit faen.. hater religion og alt sånnt piss. Så jeg ikk ut av ungdomsskolen med en 1er i KRL Lenke til kommentar
Machera Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Norsk, ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Helt klart gym. Er så glad jeg aldri mer skal spille fotball, basket og jeg skal aldri løpe igjen i hele mitt liv (med mindre livet mitt er avhengig av det) Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Tysk og Økonomi... egentlig alle Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 NORSK er klart verst! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Helt klart gym. Er så glad jeg aldri mer skal spille fotball, basket og jeg skal aldri løpe igjen i hele mitt liv (med mindre livet mitt er avhengig av det) 5093955[/snapback] I`ll second that :!: NEK 400 er SOVEMIDDEL... mer stygg og jævlig bok skal du lete lenge etter... selv foretrekker jeg FEL.. den e bra Endret 2. november 2005 av chills Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå