DigitaL BlasteR Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Nynorsk, uten tvil, selv om jeg er fritatt for vurdering i faget. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) MATTE Endret 30. mai 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
T.L Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Kjemi, jeg angrer som et helvete på at jeg valgte det. Nå kommer jeg vel også opp i kjemi i muntlig eksamen. Det er ikke noe sånn veldig vanskelig, men det er så utrolig uinteressant, og jeg klarer ikke å motivere meg for å konsentrere meg mer om faget. Dessuten har jeg et gjensidig hatforhold med læreren. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Norsk muntlig (språkhistorie) er det verste. Nynorsk er helt greit (siden jeg skriver på pc NEI, jeg har ikke skrive- eller lesevansker.) Endret 30. mai 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Kunst og håndverk er værst! Tysk kommer på en svak annenplass (til tross for min mulige 6'er i muntlig). Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ELEKTROTEKNIKK. allmenfaglige fag må det vel bli norsk og engelsk og samfunnsfag. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Hm, i år er liksom alle fagene værst. Av fagene jeg har, tror jeg norsk, eldre historie og engelsk topper listen over drittkjedelige fag. Av de fagene jeg ikke har, mener jeg bestemt at matte, fysikk og kjemi er noe herk. Biologi kan også legges til, med andre ord alt som har med realfag og gjøre. Endret 31. mai 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
.nudie Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Treningslære er værst fordi det er så sykt vanskelig! Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg har det jo ikke selv, men ettersom jeg går på en skole hvor realfaga dominerer, virker det som kjemi er det mest forhatte faget. (3kj) Lenke til kommentar
operaman Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) For meg: Norsk, det mest kjedelige faget som finnes + Vi har en sykt kravstor lærer. Edit: Ny lærer, bedre nå. Endret 19. september 2005 av operaman Lenke til kommentar
wilai Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 eg syns KRL er mer kjedelig så komme norsk (er ikkje fra norge heller ) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg har det jo ikke selv, men ettersom jeg går på en skole hvor realfaga dominerer, virker det som kjemi er det mest forhatte faget. (3kj) Jeg har 3KJ, men noen i klassen min sier 3FY er det desidert værste. Det er visst helt villt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 3FY er ikke så ille. 3KJ er ikke så ille. Men 3KJ er utrolig kjedelig synes jeg. Men ingenting slår norsk. Håpløst kjedelig, og helt tåpelig. Utdrag fra boka. Det står i kapittelet om serielitteratur og krimbøker: "Som regel holder seriobøkene seg langt unna virkelighetens verden. De er skrevet for å underholde og er blott til lyst. Det er ikke noe galt i og for seg. Dypest sett er all skjønnlitteratur skrevet for å underholde. Men vi venter da noe mer enn bare underholdning av god skjønnlitteratur.?" Hvem "vi" er vet jeg ikke helt, men så lenge det er god underholdning krever ikke jeg noe mer fra bøkene jeg leser. Det står også med en bisetning at de store forfatterne egentlig ikke solgte så utrolig mange bøker. Og at Aksel Sandemoses mestselgende bok lenge var Varulven fra 1959. (det siste er jeg 80% sikker på, vanskelig å finne pålitelig informasjon) Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 3KJ er ikke så ille. Men 3KJ er utrolig kjedelig synes jeg. Den var litt forvirrende Har fått et nytt "hat" fag... elektroteknikk... kommer opp i det til eksamen Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Det her klart norsk som er det vanskeligste faget på skolen. Enten så kan du det, eller så kan du ikke. Ikke kom å si at det er mulig å pugge seg god i norsk. Det har jeg prøvd å det gjør situasjonen verre. Endret 1. juni 2005 av Vestlivegen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 3KJ er ikke så ille. Men 3KJ er utrolig kjedelig synes jeg. Den var litt forvirrende Øhh, blir sånn når man skriver litt fort. Mening: 3KJ er ikke så veldig vanskelig, men det er kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå