Skurupu Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Jeg vurderer mer og mer å bygge mitt eget kabinett. Alt ville blitt mye lettere hvir man kunne kjøpe ferdig brønner. Noe som veit hvor jeg kan kjøpe det? Jeg har funnnet 3½-bønner, for eksempel denne. Men jeg lurer på om det går ann å få kjøpt det samme til 5¼? Uten vifte da, såklart. Endret 29. mai 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 det finnes vel ikke, men får du tak i ett gammelt kabinett kan du jo hente det derfra. Hvis ikke kan du titte i worklogseksjonen der folk har bygget slike brønner Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 jeg bruker noen ferdige brønner som kommer fra en gammal 486 maskin, ble litt jalla men med litt strips og noen skruer funker det fett Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det er jo ikke noe ploblem å lage det selv da Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 For meg er det det. Jeg er ikke så veldig flink til slikt. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Finn en gammel maskin og ta det ut fra den. Spør skole/jobb om de har noen som skal kastes, eller gå å spør en elektroforretning om de har noen som skal kastes. Også kalt EE avfall You can do it Edit: Han forbaska SkriveLeif var der Endret 31. mai 2005 av Meendel Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg har 2 tomme kabinetter stående. Jeg sparer alltid på slikt, tenker at jeg får sikkert bruk for de hvis jeg skal bygge ny PC. Men kanskje jeg bare skal drite i det og starte å ribbe de. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Ta to plater som du skruer sammen med to bøyler slik at du får riktig avstand.. Da kan du lage den så stor du vil.. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 LOL lag d selv er ikke vanskelig en plass Lenke til kommentar
Thel Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Du kan bruke brønner og hovedkortplate fra et gammelt kabinett, gjør det hele så mye enklere! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Dog det er også enkelt å feste sammen et par plater å borre hull! Dessuten er jo det mye kulere enn ferdiglagd.. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Kan vel ikke være sååå vanskelig å lage de selv da. Kanskje det hadde vært noe å prøve på (lage mitt eget kabinett fra bunnen av) (bli ferdig med den andre modden først, å få litt penger ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå