Windaloo Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 I morgen (senere i dag ) kommer det update, det lover jeg. Selv om ikke jeg er ferdig enda. Det løftet skal jeg holde deg til! det er greit Men det kommer ikke noe før enn i kveld. Fordi jeg skal ut på båttur haha.. jada jada.. ser ut til at du er like lat som alle oss andre.. (Les:Slask av dimensjoner). jaja.. få vrengt opp no snart da.. *venter* Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 I morgen (senere i dag ) kommer det update, det lover jeg. Selv om ikke jeg er ferdig enda. Det løftet skal jeg holde deg til! det er greit Men det kommer ikke noe før enn i kveld. Fordi jeg skal ut på båttur haha.. jada jada.. ser ut til at du er like lat som alle oss andre.. (Les:Slask av dimensjoner). jaja.. få vrengt opp no snart da.. *venter* Beklager at jeg ikke har kommet med update ennå. Har vært (å er fremdeles) på ferie på hytta i Grimstad Det er grunnen til at jeg ikke har holdt løftet mitt (selv om jeg sikkert ikke hadde holdt det uansett ) Men når jeg kommer hjem skal jeg få limt fast vinduet, å kansje få begynt på en eventuelt ny front Frem til da får dere bare ha en fortreffelig sommerferie Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er denne tråden lagt død? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Er denne tråden lagt død? Hmmmm....ja Får se om jeg legger inn noen bilder av det endelige produktet en dag Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 ja det må du få gjort btw: hvilken specs skal du ha inni der?.. tenker på at det bland annet ikke er viftehull baki.. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Har bare den maskinvaren som er i fra før av Har ikke råd til ny Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 synest det her virker ut som et svært så dårligt planlagt prosjekt jeg, eller er det bare meg tro Quoter " få se om jeg orker" ?? hei hva er detta fornoe a er du en modder så er du en modder ass he he blir sikkert bra detta når du får gjort noe Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ble bra dette her, jeg ville laget ny front vist jeg var deg.. Pusset plexi eller tre... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Kult å se at noen fikser opp gamle kabinett Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Ser jeg en bump elr.? Kabinettet så greit ut men den der fronten så stygg ut! Edit: Leif was here Endret 16. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ser jeg en bump elr.? Kabinettet så greit ut men den der fronten så stygg ut! Edit: Leif was here 5616237[/snapback] Word! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå