Gå til innhold

Prosjekt: Ice blue cube | UPDATE 02.06.2005!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Ser bra ut ;)

Har samme kabinett på en gammel pc -fikk lyst til å pusse den opp

Takker

Har ikke blitt noen update på en stund, rett og slett fordi jeg har hatt for mye å gjøre, eller ikke orket.

Kan hende det kommer en update snart, men dette kommer an på om jeg orker/har råd til å kjøpe plexi. I så fall, blir dette satt inn i sidedøra, og jeg skal også forsøke meg på å lage en front da. (Fronten er jeg ikke helt sikker på)

Har også fått vifta fra vendur.no nå (en stund siden da :p ) Den er herlig stille :yes:

Lenke til kommentar
Lenge til bilde update??

og hvor får man tak i avatar bilde?

hadde vært kult med front som er laget av frostet glass!!!

Lykke til! :thumbup:

Vet ikke helt. Får se om jeg gidder å gjøre noe :p

Avataren kan du finne i signaturen min: Flodhestklubben :yes:

Frostet glass, er det sånn som de rutene som skal være sorte på glassjakken er? I så fall har jeg tenkt å ha plexien sånn. (tror ikke glass er så trygt :dontgetit: )

Lenke til kommentar
Ser bra ut foreløpig det der ja :thumbup:

men det IBM merket i fronten trur jeg du kommer

til å slite en del med hviss ikke du pusser det ned nå :hmm:

Takker.

Tror kansje jeg skal lage ny front, men det blir litt arbeid, så det blir nok en stund til uansett.

Kommer bilder senere i dag. Må bare legge de inn å rezise de først så ikke moderatorene blir sinna :p

Lenke til kommentar
Nå syns jeg du drøyern litt mye kris_.. *venter på update*  :whistle:

Funnet ut hva du skal gjøre med fronten enda eller?

off ja..

Det blir litt drøying her :ermm:

Fronten har jeg funnet ei fin alu plate som jeg tenkte å kutte til å ha foran. tenker det kan bli ganske bra, men dette e ikke noe jeg er sikker på om kommer til å skje :p

I morgen (senere i dag :p ) kommer det update, det lover jeg. Selv om ikke jeg er ferdig enda.

Lenke til kommentar

Dette cr bra ut :) . Jeg kjøpte kabinettet mitt ferdig jeg, men jag har ligt til masse noen og stæsh (saker :p ). Ligger bilde på hjemmesiden min (www.inf3rn0.tk / www.home.no/inf3rn0).

EDIT: ligt til masse noen og stæsh?? WTF! Dt skulle være lagt til masse neon og stæsh

Endret av Inf3rn090
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...