sigen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Alle vet jo at IBM har kuk i computeren.. Nice one! Men er det alle som har fått den med seg? Team antonsen... Ja, men det er jo ikke alle som har sett Team Antonsen heller da Men nok OT nå Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Kan noen vennligst komme med noen tips angående fronten, eller håndtak jeg kan ha på sidedøra. Er helt tomt i hodet mitt Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ser veldig bra ut. Får alltid lyst å modde mitt eige kabinett når eg ser slike worklogs, men gidder aldri. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ser bra ut Har samme kabinett på en gammel pc -fikk lyst til å pusse den opp Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Ser bra ut Har samme kabinett på en gammel pc -fikk lyst til å pusse den opp Takker Har ikke blitt noen update på en stund, rett og slett fordi jeg har hatt for mye å gjøre, eller ikke orket. Kan hende det kommer en update snart, men dette kommer an på om jeg orker/har råd til å kjøpe plexi. I så fall, blir dette satt inn i sidedøra, og jeg skal også forsøke meg på å lage en front da. (Fronten er jeg ikke helt sikker på) Har også fått vifta fra vendur.no nå (en stund siden da ) Den er herlig stille Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Lenge til bilde update?? og hvor får man tak i avatar bilde? hadde vært kult med front som er laget av frostet glass!!! Lykke til! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Lenge til bilde update??og hvor får man tak i avatar bilde? hadde vært kult med front som er laget av frostet glass!!! Lykke til! Vet ikke helt. Får se om jeg gidder å gjøre noe Avataren kan du finne i signaturen min: Flodhestklubben Frostet glass, er det sånn som de rutene som skal være sorte på glassjakken er? I så fall har jeg tenkt å ha plexien sånn. (tror ikke glass er så trygt ) Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 I dag har jeg fått satt inn plexiglass, og vifte og lys. Bilder kommer i morgen Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ser bra ut foreløpig det der ja men det IBM merket i fronten trur jeg du kommer til å slite en del med hviss ikke du pusser det ned nå Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Ser bra ut foreløpig det der ja men det IBM merket i fronten trur jeg du kommer til å slite en del med hviss ikke du pusser det ned nå Takker. Tror kansje jeg skal lage ny front, men det blir litt arbeid, så det blir nok en stund til uansett. Kommer bilder senere i dag. Må bare legge de inn å rezise de først så ikke moderatorene blir sinna Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 *GledeSegTilBilder* Faen ja....det var d Limte på plexien med limpistolen for hadde ikke noe annet, å tenkte at det holder Det gjorde det ikke. Så må lime det på med noe annet. Epoxy kansje? Så når det er gjort kommer bildene Lenke til kommentar
haakie Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 dtte cr bra ut. denne skal jeg følle me på!!! Lenke til kommentar
melbye2k Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Vis du skal bruke epoxy. Kanskje skaffe det sammen, og spleise eller noe? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Vis du skal bruke epoxy.Kanskje skaffe det sammen, og spleise eller noe? hehe....ja... det er dyrt m d. å trenger jo ikke ei heil tube Lenke til kommentar
Windaloo Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nå syns jeg du drøyern litt mye kris_.. *venter på update* Funnet ut hva du skal gjøre med fronten enda eller? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Nå syns jeg du drøyern litt mye kris_.. *venter på update* Funnet ut hva du skal gjøre med fronten enda eller? off ja.. Det blir litt drøying her Fronten har jeg funnet ei fin alu plate som jeg tenkte å kutte til å ha foran. tenker det kan bli ganske bra, men dette e ikke noe jeg er sikker på om kommer til å skje I morgen (senere i dag ) kommer det update, det lover jeg. Selv om ikke jeg er ferdig enda. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 I morgen (senere i dag ) kommer det update, det lover jeg. Selv om ikke jeg er ferdig enda. Det løftet skal jeg holde deg til! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 I morgen (senere i dag ) kommer det update, det lover jeg. Selv om ikke jeg er ferdig enda. Det løftet skal jeg holde deg til! det er greit Men det kommer ikke noe før enn i kveld. Fordi jeg skal ut på båttur Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Dette cr bra ut . Jeg kjøpte kabinettet mitt ferdig jeg, men jag har ligt til masse noen og stæsh (saker ). Ligger bilde på hjemmesiden min (www.inf3rn0.tk / www.home.no/inf3rn0). EDIT: ligt til masse noen og stæsh?? WTF! Dt skulle være lagt til masse neon og stæsh Endret 13. juli 2005 av Inf3rn090 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå