Gå til innhold

Prosjekt: Ice blue cube | UPDATE 02.06.2005!

Anbefalte innlegg

vanskelig å få igjen noe på garantien nå.. hehe.

blir fet dette kristoffer. har du egentlig tenke til å sette inn noe ny hardware også? Den kan jo klare å romme en vanlig pc..?

Skal mase litt på pappa om å få noe ny hw i den. Blir ikke noe særlig da, men i hvert fall MYE bedre enn det som var.

Hovedkortet må være m-atx.

Tenkte litt på dette opsettet: LINK

Endret av Kris_the_Ripper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser bra ut dette kris_ fortsett å oppdater.. :thumbup:

Hvilken farge har du tenkt å ha på kabbiset? Evt. lys inni?

EDIT: Får ikke til link ovenfor jeg heller.. :(

Nå er linken fiksa

Har skrevet i begynnelsen at jeg skal ha blå lys inni, og at kabinettet skal pusses.

Har lakkert inni kabinettet med en fin sølvfarget spray, som dermed gir litt ekstra skinn til lysene.

Takker for komplimanter (skrives det slik :hmm: )

Lenke til kommentar
Har skrevet i begynnelsen at jeg skal ha blå lys inni, og at kabinettet skal pusses.

Har lakkert inni kabinettet med en fin sølvfarget spray, som dermed gir litt ekstra skinn til lysene.

Okey.. Fikk ikke med meg det jeg.. :p Høres bra ut.

Lenke til kommentar

Skal du ha IMB aptiva HW inni der, eller noe annet HW?

Mener at IBM Aptiva kabinett har strømforsyningen på et veldig kuki sted, over på utsiden av prossesoren elns. Eller kanskje det var Compaq det. Jaja, uansett. Håper du får det til. Ser bra ut hitill i allefall.

Mvh

Audun B

Lenke til kommentar
Skal du ha IMB aptiva HW inni der, eller noe annet HW?

Mener at IBM Aptiva kabinett har strømforsyningen på et veldig kuki sted, over på utsiden av prossesoren elns. Eller kanskje det var Compaq det. Jaja, uansett. Håper du får det til. Ser bra ut hitill i allefall.

Mvh

Audun B

Skal høre med pappa om han vil sponse meg med noe ny hw :D

Strømforsyninga er ikke plassert et helt "kuki" sted som du så fint kalte det :p, men på den helt vanlige plassen

Lenke til kommentar

Strømforsyninga er ikke plassert et helt "kuki" sted som du så fint kalte det :p, men på den helt vanlige plassen

*mumlernoeompappagutt*

Hvis den er det (altså plassert helt vanlig) så er det bare tut og kjør da. Fri bane.

Lenke til kommentar

*mumlernoeompappagutt*

Hvis den er det (altså plassert helt vanlig) så er det bare tut og kjør da. Fri bane.

Er nok ikke så pappagutt nei :p Er jo bare å komme med masse gode argumenter det, så hjelper det nok litt ;)

Lenke til kommentar

********UPDATE********

Da var det tid for update igjen ja.

Denne gangen kommer det bilder av mine lakkeskills. Jeg har lakket selve ramma med noe som het felglakk. Fikk lakka heile ramma, å når det siste lille stedet var lakka, var den tom :w00t:

Det er selvfølgelig ikke nok med et lag, for noen steder ser det ikke så pent ut. Må nok ut på biltema å kjøpe meg en til av de, å en klarlakk :thumbup:

Her er noen bilder av resultatet:

Ibm030thumb.jpg

Sidedøra lakka på innsida

Ibm031thumb.jpg

Den ene sida og toppen innvendig

Ibm038thumb.jpg

Hele ramma ferdig lakka

Ibm030thumb.jpg

Ibm045thumb.jpg

Fronten har jeg også sprayet, selv om jeg har tenkt å lage en nye en, som ser litt bedre ut :cool:

Ibm042thumb.jpg

Har også spraya bak, dog dette ikke så så bra ut grunnet noen klistermerker :thumbdown:

Ibm033thumb.jpg

Sånn er det det kommer til å bli med vifta. Tenker det blir fet med ei kul vifte der. *håper de vil sponse meg* :innocent:

Lenke til kommentar
Ser ganske bra ut, men du bør lakke flere lag ja (husk å pusse mellom hvert lag) og du bør gjøre noe med bakenden. Hva var det med de klistremerkene som gjorde den så stygg?

Det var sånn ibm klister bak som ikke gikk vekk. Så jeg bare sprayet over, men det ble ikke så pent. Det er helt sånn vablete så må nok pusse det vekk.

Fronten har jeg funnet ut at jeg må gjøre noe med. Men hva? Kom gjerne med tips :yes:

Edit: Leif...

Edit2: Vendur vil sponse meg med silenx vifte :w00t: Tusen takk!!

Lenke til kommentar

Du kunne jo brukt hårføner til å få vekk klistremerkene før du lakka, det er jo gitt på forhånd at det blir dårlig når du lakker direkte over klistremerker :no:

Men puss dem vekk ja, tror det skulle gå :hmm:

Grattla med sponsing (selv om dette også var gitt på forhånd :tease:) Antar at du skal ha en 120mm vifte fra dem da?

Lenke til kommentar

@ sigen: Får en 80mm for har funnet ut at det ikke er plass til en 120mm i kabinettet. I så fall får dette komme siden, da jeg får se hva jeg gjør med fronten (eneste stedet det kan være plass til 120mm)

Skal pusse vekk klisterene, men har ikke hatt tid i dag, muntlig eksamen i mårra :hrm:

@ Porsta: Ja. fronten må det gjøres noe med som jeg har sagt før, men jeg trenger tips til hva??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...