Fat_ASS Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 har ikke råd t alle tre desverre. Tror jeg blir å gå for enten enern eller treern... takker for alle svar.. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har lyst på Singstar spillene, men har kun PS1, og såvidt jeg vet, funker ikke singstar spillene på den. Noen som har noen forslag/ synes det er verd å kjøpe PS2 kun for singstar..KJøpe brukt maskin, og så kjøpe PS3 når den kommer i løpet av våren 2006... takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Min meining, nei det er ikkje vert det. Singstar er fine spel til fest, bursdager, kva enn du vil. Men eg synes ikkje det er verdt det, vis det er kun Singstar du er ute etter. Får du ein PS2 ekstremt billig så vil nok eg kanskje ha eit anna syn på saken. Men det er ditt valg. Endret 24. juni 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Nå har jo singstar med norske sanger kommet da.... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Nå har jo singstar med norske sanger kommet da.... Den norske versjonen fekk 4 i VG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå