Fat_ASS Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 hva er det beste singstar spillet å hvilket er det nyeste? hvor kan jeg få kjøpt singstar med mic billigst? gjærne en nettbutikk! Lenke til kommentar
Campari Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Du skal kjøpe alle 3. Det gjorde jeg og det er en sikker vinner på de fleste vorspiel Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 3??? trodde det bare var kommet ut 2... men hvor kan jeg få kjøpt de? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 3??? trodde det bare var kommet ut 2... men hvor kan jeg få kjøpt de? Alle butikker! Spaceworld, nettbutikker osv. Kjøp SingStar 1 & vent til sommeren, og kjøp SingStar norsk Verson! Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 3??? trodde det bare var kommet ut 2... men hvor kan jeg få kjøpt de? Singstar Singstar Party Sinstar Pop Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Pluss da Singstar Norske Hits som kommer om 1 måned ca. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Singstar Pop har jeg ikke prøvd, men skal du velge mellom de to første så velger du Singstar (originalen) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Alle tre er KJEMPE gQyale Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 men kan man synge to om gangen mot hverandre på singstar 1?? tror det er singstar party jeg har prøvd en gang å der kunne man synge mot hverandre å det var fett.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Singstar Party kan det synges to samtidig. Det samme går det ann i Singstar("Orginalen"). Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 er det noe nytt i de to nye singstar spillene i forhold til den første når man ser bort i fra sangene da? Lenke til kommentar
klevjer1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ryktene sier at det kommer en singstar til PS3 hvor du kan sette inn dine egne cder og synge i vei. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) er det noe nytt i de to nye singstar spillene i forhold til den første når man ser bort i fra sangene da? Er noen nye party-modes og sånn. Jeg liker originalen best, på grunn av sangene. Ryktene sier at det kommer en singstar til PS3 hvor du kan sette inn dine egne cder og synge i vei. thumbup.gif Kilde? Endret 29. mai 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ryktene sier at det kommer en singstar til PS3 hvor du kan sette inn dine egne cder og synge i vei. Hadde ikkje vert så verst det. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Er noen nye party-modes og sånn. Jeg liker originalen best, på grunn av sangene. Party modes?? Det viktigste er at jeg kan synge mot en annen samtidig å se etterpå hvem som sang best.. tror ikke jeg trenger noe særlig annet... Lenke til kommentar
klevjer1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg leste det om PS3-singstaren enten i hjemme-pc eller en slags E3-reportasje Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det viktigste er at jeg kan synge mot en annen samtidig å se etterpå hvem som sang best..tror ikke jeg trenger noe særlig annet... Dei krava får du oppfylt i alle, vis det er tilfelle det eg har lest: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det viktigste er at jeg kan synge mot en annen samtidig å se etterpå hvem som sang best..tror ikke jeg trenger noe særlig annet... Dei krava får du oppfylt i alle, vis det er tilfelle det eg har lest: Stemmer det ja Lenke til kommentar
duda Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Alle tre singstarene er temmelig like. Eneste forskjellen er nok sangene. Så da får du kjøpe den cden hvor du syns er best sanger på. Verre er det ikke. Selv syns jeg at det var mange gode sanger på Singstar Pop, så kjøpte inn det, og er vel fornøyd. Elkjøp selger hvertfall Singstar Pop med to mic for 499. Får det vel ikke noe billigere. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det er kun små forskjeller. På den første Singstaren var det en elendig karrieremodus som ble tatt bort. På den nyeste kan man rappe på enkelte sanger pluss at det finnes Medley modus der. Jeg anbefaler at du sjekker gjennom sangene først og velger det du tror ser best ut. Personlig ville jeg valgt alle 3, da har man rundt 90 sanger på et vorspiel. Ikke verst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå