Gå til innhold

singstar: hvilket skal jeg kjøpe? å hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noe nytt i de to nye singstar spillene i forhold til den første når man ser bort i fra sangene da?

Er noen nye party-modes og sånn.

Jeg liker originalen best, på grunn av sangene.

Ryktene sier at det kommer en singstar til PS3 hvor du kan sette inn dine egne cder og synge i vei. thumbup.gif

Kilde?

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Er noen nye party-modes og sånn.

Jeg liker originalen best, på grunn av sangene.

Party modes??

Det viktigste er at jeg kan synge mot en annen samtidig å se etterpå hvem som sang best..

tror ikke jeg trenger noe særlig annet...

Lenke til kommentar

Alle tre singstarene er temmelig like. Eneste forskjellen er nok sangene. Så da får du kjøpe den cden hvor du syns er best sanger på. Verre er det ikke.

Selv syns jeg at det var mange gode sanger på Singstar Pop, så kjøpte inn det, og er vel fornøyd.

Elkjøp selger hvertfall Singstar Pop med to mic for 499. Får det vel ikke noe billigere.

Lenke til kommentar

Det er kun små forskjeller. På den første Singstaren var det en elendig karrieremodus som ble tatt bort. På den nyeste kan man rappe på enkelte sanger pluss at det finnes Medley modus der. Jeg anbefaler at du sjekker gjennom sangene først og velger det du tror ser best ut. Personlig ville jeg valgt alle 3, da har man rundt 90 sanger på et vorspiel. Ikke verst...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...