humancoreiii Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 hei, jeg hadde kjøpt denne bluetooth senderen til pc'en min slik at jeg kunne sende over filer, dette fungerte helt fint på min gamøle pc med windows 98, men når jeg prøver denne på min nye pc med windows xp har jeg problemer.. noen som har hatt det samme problemet eller vet hva jeg skal gjøre??? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 har du prøvd å få tak i siste drivere til xp og droppe standard microsoftdrivere? På min billiontondongle måtte jeg oppdatere driverene til billionton sine manuelt etter install. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Du må bruke WIDCOMM driverne i stedet for standarddrivere som Win XP installerer automatisk. Driverne finner du hos D-Link. Jons Guides har en fin innføring i bluetooth. For å erstatte standard Microsoft driver må du inn i device manager i kontrollpanel > system. Trykk på update driver på en av enhetene under bluetooth devices. Endret 29. mai 2005 av cybirg Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 hmmm... ok... for pc'en min finner liksom en bluetooth radio... hehe... men skal teste ut de driverne Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei Jeg bruker XP sine egne drivere og de 100%,prøvde å instalere d-link sine egne drivere,de fungerte ike i det hele tatt Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 hmm det fungerer ikke for meg, ettersom maskinen tror det er en radio eller no Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Det er generic bluetooth radio dere skal erstatte. Dere kan bruke XP sine egne drivere, men de fungerer ikke på all programvare f.eks. Controlfreak til Symbiantelefoner. Gå til device manager > generic bluetooth radio > høyreklikk > update drivers > install from list.. > don't search... > velg D-link fra listen. Les Jons Guides.... Endret 29. mai 2005 av cybirg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå