General Lee Good Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hvordan i himmel skal jeg finne den manglende codecen C00D10D1 ???? Forbanna windosspiller... Lenke til kommentar
gutorms Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Tipper det ordner seg hvis du bare får lagt inn noen flere codec'er. Prøv å laste ned Nimopack, codecpack e.l. Ellers kan du jo prøve litt google. Jeg fant mye utdypende info på ett søk "C00D10D1" "codec" Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 anbefaler deg å lese denne bortsett fra det, vil jeg vel tro at dette er postet i feil forum, da du helt klart vet hva som er galt, og pc'n ellers fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg