Gå til innhold

Logitech MX 700 vs LX 700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er kjempefornøyd med min LX700 pakke. Tastaturet kunne kanskje lagd litt mindre lyd når man skriver, men det er ikke plagsomt (for meg i alle fall). Tastaturet er i uansett veldig godt å skrive på. I tillegg er det veldig praktisk med en oppladbar mus. I det hele tatt er det et veldig god mus/tastatur løsning.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare få kommentere at jeg misliker laptoptaster, men klarer ikke å skrive på vanlige keyboard lengre etter jeg fikk mitt Logitech Ultra flat :love:

Det er det raskeste og mest behagelige tastaturet jeg har prøvd og er annerledes fra å skrive på laptop, anbefaler det sterkt!

Trådløs mus: Mx1000

Lenke til kommentar

ja laptop taster var jo bare for og beskrive at tastene er flate. det er jo mye bedre og skrive på enn en lappis ettersom tastaturet er større og videre. høye knapper er old fashin. gammel teknologi. jeg føler at jeg skriver mye mer uanstrengt og raskere på slike flate taster.

men selvsagt er det uvant de første dagene. men det venner man seg fort til. nå skriver jeg touch uten problemer på mitt ultra x, og nå synes jeg det er eksremt ubehagelig og sette meg forran et gammeldags tastatur igjen.

---

btw, lurer på om komplett har fått med seg all klaginga mi ang at de ikke har hatt locitech ultra x siden de plutselig har tatt det inn... :p

Lenke til kommentar

Jeg får prøve meg litt frem i morgen... Men tror jeg skal holde meg til det du kaller "Old fashioned". Håper jo også å klare å finne en passende pakke for i underkant av tusenlappen.

Skriver helt OK touch på det jeg har i dag jeg, et sånt normalt tastatur som fulgte med PCen.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

JoachimR: Jeg anbefaler deg STERKT å prøve Ultra flat :)

Kjøpte tastaturet egentlig tl min far, for jeg var helt fornøyd med mitt gamle tastatur og skrev bra, men klarte ikke å gi slpp på det når det kom i posten! Skriver mye mer effektivt og avslappet enn før.

Andre tastatur kjennes treige og slappe i forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...