PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 LX 700 er en skrivebordsløsning med både tastatur og mus. MX 700 er kun mus. Er det en MX 700 i skrivebordsløsningen LX 700? Og uansett. Er LX 700 en god løsning? Hvordan er støynivået på tastaturet? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg er kjempefornøyd med min LX700 pakke. Tastaturet kunne kanskje lagd litt mindre lyd når man skriver, men det er ikke plagsomt (for meg i alle fall). Tastaturet er i uansett veldig godt å skrive på. I tillegg er det veldig praktisk med en oppladbar mus. I det hele tatt er det et veldig god mus/tastatur løsning. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Med tråd: tastatur mus Uten en tråd: Mus/Tastatur --- Husk på, det er viktig at du kjøper tastatur med slike flate deilige laptop knapper, og ikke disse gammeldagse klumptastaturene der du må løfte og trykke så sinnsykt mye. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg vil ikke ha laptop-taster... Hater laptopen min pga tastene... Jeg vil ha et stillegående, trådløst tastatur, gjerne med skrollehjul på selve tastaturet i tillegg til musen. Og jeg vil ha høyde på det... Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 neivel da så. da kan jeg ikke hjelpe deg, klarer ikke anbefale djevelens produkter. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg vil bare få kommentere at jeg misliker laptoptaster, men klarer ikke å skrive på vanlige keyboard lengre etter jeg fikk mitt Logitech Ultra flat Det er det raskeste og mest behagelige tastaturet jeg har prøvd og er annerledes fra å skrive på laptop, anbefaler det sterkt! Trådløs mus: Mx1000 Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ja laptop taster var jo bare for og beskrive at tastene er flate. det er jo mye bedre og skrive på enn en lappis ettersom tastaturet er større og videre. høye knapper er old fashin. gammel teknologi. jeg føler at jeg skriver mye mer uanstrengt og raskere på slike flate taster. men selvsagt er det uvant de første dagene. men det venner man seg fort til. nå skriver jeg touch uten problemer på mitt ultra x, og nå synes jeg det er eksremt ubehagelig og sette meg forran et gammeldags tastatur igjen. --- btw, lurer på om komplett har fått med seg all klaginga mi ang at de ikke har hatt locitech ultra x siden de plutselig har tatt det inn... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Jeg får prøve meg litt frem i morgen... Men tror jeg skal holde meg til det du kaller "Old fashioned". Håper jo også å klare å finne en passende pakke for i underkant av tusenlappen. Skriver helt OK touch på det jeg har i dag jeg, et sånt normalt tastatur som fulgte med PCen. Endret 30. mai 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 JoachimR: Jeg anbefaler deg STERKT å prøve Ultra flat Kjøpte tastaturet egentlig tl min far, for jeg var helt fornøyd med mitt gamle tastatur og skrev bra, men klarte ikke å gi slpp på det når det kom i posten! Skriver mye mer effektivt og avslappet enn før. Andre tastatur kjennes treige og slappe i forhold. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg skjønner ikke helt at det kan være noe godt, men jeg skal som sagt prøve meg litt frem i denne "datakjede"-butikken. Hvis jeg finner frem dit da. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 kanskje : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305375&cks=PRL ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Superflat greiene deres var uspiselige... Endte opp med Logitech LX 700. Helt greit tastatur til en brukbar pris. Gav vel 990 eller noe for det. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 det handler om evolusjon, noen takler ikke overgangen til nyere teknologi likebra. neida, er vel bare smak og behag. du blir sikkert fornøyd med LX700 du! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 "Uspiselig" :!: Ja, da får vel bare jeg og phax sitte alene å deppe med våre ultra X tastatur da Klarer vel å verve en annen kar LX700 er sikkert greit det viss du liker den typen tastatur, viktigste er vel at du er fornøyd. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Er det en MX 700 i skrivebordsløsningen LX 700? Nei, det er en Cordless Click! Plus Rechargeable. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Er det en MX 700 i skrivebordsløsningen LX 700? Nei, det er en Cordless Click! Plus Rechargeable. Ser ut til å fungere bra for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå