gorg Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) til høsten skal jeg mest sannsynlig begynne med ingeniør studier.. derfor skal jeg kjøpe meg en bærbar pc har sett på dell,asus,acer osv, men leste om et slags noname firma som heter Whitebox, og de virket jo billige tiltross for bra ytelse. dette trenger jeg: kraftig prossesor helst 1 gb ram over 2,5 timer levetid og det skader ikke å få den billigst mulig jeg lurte også på hvilke høyskoler og universitet som gir bra avtaler på bærbare, utenom NTNU Endret 29. mai 2005 av gorg Lenke til kommentar
klevjer1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Whitebox er ganske kjente.. profilert gjennom hjemmepc. Kjenner en som har en whitebox data, og de duger godt. Lenke til kommentar
Spook Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Les litt om andres erfaringer med whitebox (gjør f.eks. et søk her på forumet) så ser du fort at du bør finne en annen leverandør. Jeg ville i hvert fall aldri ha handlet hos den leverandøren. Lenke til kommentar
DeVille_83 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Folk klager mest fordi de ikke liker eieren av whitebox... hvordan kan ei kvinne lede et firma liksom... det går jo bare ikke.... Har ikke erfaring med Whitebox, men har brukt multicom, som også kan være et alternativ... Der er det ihverfall god service, får svar på mail i løpet av minutter og reperasjon går nesten like fort. Sende inn en harddisk på en torsdag.... midt på dagen ca, lå ny i postkassa på lørdagen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Folk klager mest fordi de ikke liker eieren av whitebox... hvordan kan ei kvinne lede et firma liksom... det går jo bare ikke.... Er dette ironi, eller har du bare ikke fått med deg hva folk klager på? Lenke til kommentar
DeVille_83 Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det var faktisk litt ironi der ja.... har hørt om support problem med whitebox, men det står det da om på mange andre tråder så jeg regner med at å gjenta alt her bare blir overkill Poenget mitt var å bring multicom inn som et alternativ som også kan sjekkes ut Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hva med denne ? ,man overlever jo med 512 ram også ? Lenke til kommentar
gorg Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 ja så litt på den igår.. men hvordan er det med A64 på bærbar? er det slik at den sparer strøm når den ikke er ved full load, altså den setter ned multipliern slik som den stasjonære versjonen gjør?? ellers går det jo ann å få installert ram etter ønske Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Syntes den var ganske så stor til jeg Dimensjoner (BxDxH) 35.8 cm x 26.9 cm x 3.7 cm Vekt 3.6 kg EDIT: Hva skal du bruke den til? Endret 30. mai 2005 av sablabra Lenke til kommentar
espinoza Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 ja så litt på den igår.. men hvordan er det med A64 på bærbar? er det slik at den sparer strøm når den ikke er ved full load, altså den setter ned multipliern slik som den stasjonære versjonen gjør?? ellers går det jo ann å få installert ram etter ønske Det gjør den.. Lenke til kommentar
--=Raze=-- Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Kjøpte denne maskinen fra multicom i januar. Er veldig fornøyd med kjøpet og har ikke hatt noe problem med maskinen. Batterilevetiden er noe lavere enn oppgitt, men den stiller veldig godt likevel. Prosessoren er noe av det beste på markeded for tiden og yter veldig godt. Ellers er maskinen spekket med alle funksjonene som trengs. Einaste å sette fingeren på, er at der kun er 2 USB-porter, som i tillegg sitter tett inntil hverandre. Alt i alt ei god maskin. Anbefalt på det sterkaste! Lenke til kommentar
gorg Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Syntes den var ganske så stor til jeg Dimensjoner (BxDxH) 35.8 cm x 26.9 cm x 3.7 cm Vekt 3.6 kg EDIT: Hva skal du bruke den til? jeg skal bruke den til skolebruk når jeg begynner på høyskole/universitet.. kommer også til å ta med meg en barebone maskin til å ha på hybelen angående batteri, kan man jo bare ha et batteri liggende i vesken i nødstilfelle Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Gir ikke folk opp gamle, utdaterte laptoper? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) gorg: Hvor stor/liten vil du at den skal være? Endret 31. mai 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
gorg Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Bør vel iallefall ha en 12" widescreen skjerm, men 17" blir for stor.. så alt imellom 12" og 15", og vil egentlig helst ha widescreen Lenke til kommentar
gixer Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) Gir ikke folk opp gamle, utdaterte laptoper? Hvorfor kommer du ikke med noen bedre forslag selv når de som er blitt nevnt er så dårlige? Siden det er snakk om en billigst mulig maskin så er jo HP Pavilion dv4016 et veldig bra valg. Er man ute etter bedre spillytelse så gir Cinet Smartbook 1300/MPX KN1 veldig mye for pengene. Endret 31. mai 2005 av gixer Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Tundra 1551 fra PSData, med 12" Widescreen, integrert CD-RW/DVD-rom combo eller DVD-brenner (kommer ann på hvilken modell du velger). Vurderer denne selv.. Virker relativt kraftig til å være såpass snerten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå