Gå til innhold

Skal ha bærbar, trenger deres hjelp

Anbefalte innlegg

til høsten skal jeg mest sannsynlig begynne med ingeniør studier..

derfor skal jeg kjøpe meg en bærbar pc

har sett på dell,asus,acer osv, men leste om et slags noname firma som heter Whitebox, og de virket jo billige tiltross for bra ytelse.

dette trenger jeg:

kraftig prossesor

helst 1 gb ram

over 2,5 timer levetid

og det skader ikke å få den billigst mulig

jeg lurte også på hvilke høyskoler og universitet som gir bra avtaler på bærbare, utenom NTNU

Endret av gorg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk klager mest fordi de ikke liker eieren av whitebox... hvordan kan ei kvinne lede et firma liksom... det går jo bare ikke.... :roll:

Har ikke erfaring med Whitebox, men har brukt multicom, som også kan være et alternativ... Der er det ihverfall god service, får svar på mail i løpet av minutter og reperasjon går nesten like fort.

Sende inn en harddisk på en torsdag.... midt på dagen ca, lå ny i postkassa på lørdagen. :dribble:

Lenke til kommentar

Det var faktisk litt ironi der ja.... har hørt om support problem med whitebox, men det står det da om på mange andre tråder så jeg regner med at å gjenta alt her bare blir overkill :dontgetit:

Poenget mitt var å bring multicom inn som et alternativ som også kan sjekkes ut :innocent:

Lenke til kommentar

ja så litt på den igår..

men hvordan er det med A64 på bærbar?

er det slik at den sparer strøm når den ikke er ved full load, altså den setter ned multipliern slik som den stasjonære versjonen gjør??

ellers går det jo ann å få installert ram etter ønske

Lenke til kommentar
ja så litt på den igår..

men hvordan er det med A64 på bærbar?

er det slik at den sparer strøm når den ikke er ved full load, altså den setter ned multipliern slik som den stasjonære versjonen gjør??

ellers går det jo ann å få installert ram etter ønske

Det gjør den..

Lenke til kommentar

Kjøpte denne maskinen fra multicom i januar.

Er veldig fornøyd med kjøpet og har ikke hatt noe problem med maskinen. Batterilevetiden er noe lavere enn oppgitt, men den stiller veldig godt likevel. Prosessoren er noe av det beste på markeded for tiden og yter veldig godt. Ellers er maskinen spekket med alle funksjonene som trengs. Einaste å sette fingeren på, er at der kun er 2 USB-porter, som i tillegg sitter tett inntil hverandre.

Alt i alt ei god maskin. Anbefalt på det sterkaste!

Lenke til kommentar
Syntes den var ganske så stor til jeg :ermm:

Dimensjoner (BxDxH) 35.8 cm x 26.9 cm x 3.7 cm

Vekt 3.6 kg

EDIT: Hva skal du bruke den til?

jeg skal bruke den til skolebruk når jeg begynner på høyskole/universitet..

kommer også til å ta med meg en barebone maskin til å ha på hybelen

angående batteri, kan man jo bare ha et batteri liggende i vesken i nødstilfelle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...