Kaptein T Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg kjøpte pc med amd processor for ca 2 måneder siden og satte sammen selv. Etter hvert har den begynt å summe høyt og ujevnt. Det kommer og går helt tilfeldig tilsynelatende. Idag var den ekstra ille så jeg lot jeg maskinen stå åpen idet jeg skrudde den av og på for å se om jeg kunne finne hva som var galt. Det virker som lyden kommer fra enten cpu-vifta eller chipset-vifta, men jeg klarer ikke høre fra hvilken av dem. Hva kan være galt, og hva kan jeg gjøre med det? Tor Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Du kan prøve å stoppe chipset-vifta i noen sekunder så finner du ut hvilken som bråker. Så river du den ut og kjøper ny... Lenke til kommentar
Kaptein T Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 er det problemfritt å stoppe den? skal jeg plugge ut vifte-strømforsyninga fra den da kanskje? okei, visste ikke engang at det var mulig å kjøpe ei chipset-vifte for seg selv. Tor Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Bare stikk fingeren inn i vifta i et par sekunder Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Bare stikk fingeren inn i vifta i et par sekunder du mener vel midt på vifte og ikke i viftebladene mens du trykker forsiktig ned =) Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Er vel det samme det *håpe på at Kaptein T har en delta vifte på chipset* Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Last ned SpeedFan og styr opp/ned de forskjellige viftene... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Flyttes fra Annet om hardware til Luftkjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå