Gå til innhold

Alle høyttalerne fungerer ikke, hjelp?

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med å få alle høytalerne til å fungere. Høyttalerne er 6.1 men har bare 4 plugget inn, men de vil ikke fugere alle sammen. Når jeg forrandrer lydinstillinger fra f.eks 5.1 Surround til Headphone speakers, så forrandrer ikke lyden seg i det hele tatt... dette virker litt rart?

Har også prøvd å plugge om litt, men det virker som bare 2 av "inngangene" på subwooferen fungerer. dvs. uansett hvilke 2 høytalere jeg plugger inn i de fungerer det, men ingen av høytalerne fungerer på de andre åpningene...

Hvis noen vet hva problemet kan være er jeg åpen for forslag...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sliter litt med å få alle høytalerne til å fungere. Høyttalerne er 6.1 men har bare 4 plugget inn, men de vil ikke fugere alle sammen. Når jeg forrandrer lydinstillinger fra f.eks 5.1 Surround til Headphone speakers, så forrandrer ikke lyden seg i det hele tatt... dette virker litt rart?

Har også prøvd å plugge om litt, men det virker som bare 2 av "inngangene" på subwooferen fungerer. dvs. uansett hvilke 2 høytalere jeg plugger inn i de fungerer det, men ingen av høytalerne fungerer på de andre åpningene...

Hvis noen vet hva problemet kan være er jeg åpen for forslag...

Det du spiller har 5.1 lydspor eller? Hvis ikke må du finne en pro-logic decoder eller noe.. Hvis det finnes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...