Zepplin Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg sliter litt med å få alle høytalerne til å fungere. Høyttalerne er 6.1 men har bare 4 plugget inn, men de vil ikke fugere alle sammen. Når jeg forrandrer lydinstillinger fra f.eks 5.1 Surround til Headphone speakers, så forrandrer ikke lyden seg i det hele tatt... dette virker litt rart? Har også prøvd å plugge om litt, men det virker som bare 2 av "inngangene" på subwooferen fungerer. dvs. uansett hvilke 2 høytalere jeg plugger inn i de fungerer det, men ingen av høytalerne fungerer på de andre åpningene... Hvis noen vet hva problemet kan være er jeg åpen for forslag... Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Har du sjekket om "Digital output only" er huket av? (I lydinnstillinger) Lenke til kommentar
Zepplin Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 finner ikke denne "Digital output only" kunne du forklare meg hvor jeg finner den? Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg sliter litt med å få alle høytalerne til å fungere. Høyttalerne er 6.1 men har bare 4 plugget inn, men de vil ikke fugere alle sammen. Når jeg forrandrer lydinstillinger fra f.eks 5.1 Surround til Headphone speakers, så forrandrer ikke lyden seg i det hele tatt... dette virker litt rart?Har også prøvd å plugge om litt, men det virker som bare 2 av "inngangene" på subwooferen fungerer. dvs. uansett hvilke 2 høytalere jeg plugger inn i de fungerer det, men ingen av høytalerne fungerer på de andre åpningene... Hvis noen vet hva problemet kan være er jeg åpen for forslag... Det du spiller har 5.1 lydspor eller? Hvis ikke må du finne en pro-logic decoder eller noe.. Hvis det finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå