Vestlivegen Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Inntill nå har jeg brukt IE, men en kamerat av meg sier at Firefox er mye mer sikker i forhold til Spyware og virus. En som jeg kjenner er et data geni, og han anbefaler IE på det sterkeste. Hva burde jeg bruke og hvorfor? Endret 29. mai 2005 av Vestlivegen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg vil anbefale deg Firefox. Det er absolutt værdt et forsøk. Om du misliker det, så bare gå tilbake til IE. Firefox er sikrere, og du kan blant annet ha mange internettsider oppe i samme vinduet. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Du bør bruke Firefox ja! Det er mye MYE mer sikkert, og har i tillegg masse andre fine, snertne ting! Lenke til kommentar
zokra Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg vil anbefale Firefox i stede for IE. Tre gode grunner: -Har ikke hatt et eneste spyware siden jeg startet å bruke Firefox -Man kan bruke tabbed browsing, det vil si at du har flere nettsider åpne i en firefox på oppgavelinjen -RSS støtte Lenke til kommentar
klevjer1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Firefox er en veldig god browser. Siden det er privatpersoner som lager den, er det flust av tilleggsutstyr (extensions) og det er alltid et menneske som jobber med de siste problemene som dukker opp. Firefox! Endret 29. mai 2005 av klevjer1 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Datagenier anbefaler ikke pissware (fant det opp akkurat nå). Gå for en bedre browser.Se fks http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=403466&hl= Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Klevjer1: Hva heter den rss-extensionen du har på bildet? Lenke til kommentar
gresh Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Klevjer1: Hva heter den rss-extensionen du har på bildet? Det heter Live Bookmarks og er integrert i Firefox, du trenger ingen extension for å bruke det. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Genialt, man lærer noe nytt hver dag . Skal sies at jeg ikke har tenkt så mye over det, men regnet liksom at dette også var en ekstra extension. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Så absolutt. Jeg har ikke angret et sekund på min overgang fra IE til Firefox. Jeg fikk ikke spyware med IE, ei heller noe særlig med popups. Rask er IE også, så det var ikke av hastighets eller sikkerthetsgrunner jeg konverterte til Firefox. Det jeg synes er så geinialt med Firefox er utvidelsesmulighetene, for de er virelig enorme. Og skulle du være så uheldig å ikke finne nettopp den utvidelsen du ønsker deg, er det ikke verre enn å be noen lage den til deg. Det er nemlig mange hjelpsomme sjeler rundt omkring på nettet, blant annet her. Slik ser min Firefox ut: Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Siden IE ikke støtter helt vanlige web-standarder, burde du ikke vurdere å buke den en gang !! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 En som jeg kjenner er et data geni, og han anbefaler IE på det sterkeste. Hva legger din kompis i dette? Hvis han som du sier er et "datageni", så tror ikke jeg han hadde anbefalt IE... Kanskje han har bra erfaring med IE, men jeg lurer veldig mye på hva han legge i det han sier! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Dessuten, om du skulle mislike firefox, så er det bare å kjøre avinstallasjonsprogrammet og bruke IE igjen. Prøv det du, jeg er sikker på at du blir fornøyd. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Prøv både Opera og Firefox, se hva som passer for deg. Lenke til kommentar
klevjer1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 RattleBattle, bare gå inn på en side med RSS-feed, f.eks. nettavisen.no og trykk på RSS ikonet som kommer nede i statuslinjen Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Yepp, fant det ut. Var bare ikke klar over den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå