Mrlarseirik Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Hei.. Jeg skal kjøpe meg en platespiller... Jeg har en sånn riaa forsterker, så jeg vil ha en platespiller som IKKE har det innebygget! Tenker litt på denne: http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?path=40,130&id=589 Er den ok? eller har noen av dere der ute noen tips til andre kjøp? Endret 29. mai 2005 av smurfen6506 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei.. Jeg skal kjøpe meg en platespiller... Jeg har en sånn riaa forsterker, så jeg vil ha en platespiller som IKKE har det innebygget! Tenker litt på denne: http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?path=40,130&id=589 Er den ok? eller har noen av dere der ute noen tips til andre kjøp? Den skal være veldig god sett i forhold til hva den koster. Har lest endel positive tester om den spilleren. Har også hørt den selv på hifi center et par ganger, det er ikke noe high-end spiller, men høres helt grei ut. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Denne koster litt mer,men den skal være veldig bra. Har lest mye fint om den. Edit:Tok litt feil,det var Nad 533 jeg har lest mye bra om ikke Nad 555. Nad 555 er nok uansett bedre. OHC har også masse platespillere i alle prisklasser. Endret 29. mai 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Burde det ikke være skjermet for støv? Ser på linken til Morten K Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Burde det ikke være skjermet for støv? Ser på linken til Morten K Da ser du ikke godt nok, C555 kommer med støvdeksel. Står oppgitt på siden Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 la meg spørre om en ting: Skal du bare spille eller skal du leke dj? for da passer ikke den der Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 la meg spørre om en ting: Skal du bare spille eller skal du leke dj? for da passer ikke den der Jeg bare bruke den til spilling! Tror jeg skal kjøpe meg platespiller i dag så om det noen som har andre tips til hva jeg skal kjøpe si det NÅ!" Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 skaff deg en technics spiller. diggbare spillere med god kvalitet. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 til 6000+-.... Slik jeg skjønte det så skulle han bruke det til å høre på musikk? ikke å mikse? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 han ba om et tips til noe han burde kjøpe.. jeg ga han det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå