Gjakmarrja Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Har kabinett, harddisk og cdrom. Eg har funnet meg CPU, Grafikk, Ram, HK og Strøm! Er dette kvalitet og vil det funke bra sammen? Delene: Hovedkort RAM CPU Grafikk Strøm Ser det bra ut eller får du en dårlig magefølelse? Endret 30. mai 2005 av chills Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har du lyst å kastevek peng så, skal du få lov til det. Men 1GB ram er litt lite i forhold til resten av systemet. Den strømforsyningen er også overkill i mente. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Har du lyst å kastevek peng så, skal du få lov til det. Men 1GB ram er litt lite i forhold til resten av systemet. Den strømforsyningen er også overkill i mente. ka mener du med å kaste bort penger, var HK for dårlig?, eller CPU overkill! 1GB er lite men holder til å spille alt i dag, og det er veldig god kvalitet på ram`n Endret 29. mai 2005 av chills Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg synes det ser bra ut. Hvor stort kabinett har du da? Og når det gjelder det Macfan sa så vil jeg heller si at det ikke er å kaste vekk pengene...De får du bruke som du vil selv (Ikke ment som slengbemerkning altså Macfan ) Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg synes det ser bra ut. Hvor stort kabinett har du da? Og når det gjelder det Macfan sa så vil jeg heller si at det ikke er å kaste vekk pengene...De får du bruke som du vil selv (Ikke ment som slengbemerkning altså Macfan ) Dette er kabinettet mitt! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Får en veldig god magefølelse Men kjøp kanskje Asus AN8 SLI-Deluxe? Så kan du ha 2 slike 6800GT i SLI Kutt heller ned litt på CPU da, og kjøp en 4000+ f.eks. Vil tro det ikke er store forskjellen i ytelse.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Får en veldig god magefølelse Men kjøp kanskje Asus AN8 SLI-Deluxe? Så kan du ha 2 slike 6800GT i SLI Kutt heller ned litt på CPU da, og kjøp en 4000+ f.eks. Vil tro det ikke er store forskjellen i ytelse.. Det er godt mulig eg bytter til 4000+ men eg skal ikke ha SLI, kjøpte nettopp SLI på to 6800GT fikk det ikke til å funke så sendte det i retur! Men funker det med to pakker av den ram`n, og får 2048? Endret 29. mai 2005 av chills Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg synes det ser bra ut. Hvor stort kabinett har du da? Og når det gjelder det Macfan sa så vil jeg heller si at det ikke er å kaste vekk pengene...De får du bruke som du vil selv (Ikke ment som slengbemerkning altså Macfan ) Dette er kabinettet mitt! Må nesten si jeg ble forelsket i det kabinettet (Hvor mye ga du for det, og hvor? Kjøpte du det på den internettsida?) Uansett, det er stort nok og jeg synes du skal gå for det vi har kommet fram til her... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg synes det ser bra ut. Hvor stort kabinett har du da? Og når det gjelder det Macfan sa så vil jeg heller si at det ikke er å kaste vekk pengene...De får du bruke som du vil selv (Ikke ment som slengbemerkning altså Macfan ) Dette er kabinettet mitt! Må nesten si jeg ble forelsket i det kabinettet (Hvor mye ga du for det, og hvor? Kjøpte du det på den internettsida?) Uansett, det er stort nok og jeg synes du skal gå for det vi har kommet fram til her... Her Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 kabinettet der er plastic fantastic . Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Hmmm, kanskje du skulle hive på et bedre skjermkort? Endret 29. mai 2005 av BazeLaze Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Hmmm, kanskje du skulle hive på et bedre skjermkort? Burde det, men eg driter ikke penger! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Hmmm, kanskje du skulle hive på et bedre skjermkort? Burde det, men eg driter ikke penger! Lenke til kommentar
felzius Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Er det 4 ram innganger, kan du kjøpe en til av den ram pakken. Det er 2 brikker i hver. Sikker på at du ikke skal gå for 1024mb brikker i stedet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Burde det, men eg driter ikke penger! Er du helt sikker på det FX-55 er usedvanlig dyrt, kjøp deg heller, som foreslått tidligere, en 4000+ med San Diego-kjerne (http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308955&cks=PRL), og bruk de tre tusen du "sparer" på det til f.eks. å kjøpe deg et bedre hovedkort (Asus A8N-SLI Deluxe, MSI K8N SLI Platinum eller EPoX EP-9NPA+ SLI) og et sett til med Corsair RAM'en for totalt 2GB RAM. Edit: Hvis du aldri kommer til å benytte deg av SLI, så kan disse hovedkortene kanskje være noe for deg: MSI K8N NEO4 Platinum, EPoX EP-9NPA+ Ultra (har dette selv) eller Abit AN8 Ultra. Endret 30. mai 2005 av Slettet-rXRozPkg Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 FIRE 1024 brikker???? Er problmer med 4 brikker på s393 kort! Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 kabinettet der er plastic fantastic . Ser hjalla ut, skal innrømmes. Men det fungerer rimelig bra. Løsningen for montering av disker funker overraskende bra, og kjølingen er det ingenting å klage på. Det blir litt mas å montere komponenter når platen hovedkortet er montert på ikke kan trekkes ut. Og alt det der rælet med temperaturregulering og fancy LCD er egentlig rimelig poengløst. Med de fleste hovedkort i dag er det bedre å overlate den slags til hovedkortet. Ellers: ville kuttet litt på prosessoren, ja. Ellers ser det ut som noen bra valg. Kjører samme type ram selv, og den er stabil som et fjell. Jeg så på MSI hovedkortet, men endte opp med ASUS A8N SLI i stedet. Og off topic: Hei, B-Real Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 kabinettet der er plastic fantastic . Ser hjalla ut, skal innrømmes. Men det fungerer rimelig bra. Løsningen for montering av disker funker overraskende bra, og kjølingen er det ingenting å klage på. Det blir litt mas å montere komponenter når platen hovedkortet er montert på ikke kan trekkes ut. Og alt det der rælet med temperaturregulering og fancy LCD er egentlig rimelig poengløst. Med de fleste hovedkort i dag er det bedre å overlate den slags til hovedkortet. Ellers: ville kuttet litt på prosessoren, ja. Ellers ser det ut som noen bra valg. Kjører samme type ram selv, og den er stabil som et fjell. Jeg så på MSI hovedkortet, men endte opp med ASUS A8N SLI i stedet. Og off topic: Hei, B-Real Eg endte opp med 2GB ram cl3, AMD 4000+, 6800GT SLI. Skal si maskinen funker... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Bra topic nå Skal du kjøpe det vi har blitt enige om her da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå