loureedd Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 HeiHei Tenkte på en apple men det ble litt dyrt.. noen andre bra merker som er brukbare?? skal brukes til og kode php, C# og masse annet.. må ha: 512ram helst ddr 60gb ++ lagringsplass stor skjerm trådløst nettverkskort.. 802.11g 2xUSB ++ firewire Det var vell allt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hva med denne? Hvor stort er budsjettet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 zokra skrev: Eller denne Sitat Grafikk-kontroller Intel GMA 900 Integrert grafikk er ikke brukbart. Integrert grafikk gjør at maskinen vil gå tregt med mer enn fire programmer oppe samtidig. Ubrukelig til programméring. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 efikkan skrev: zokra skrev: Eller denne Sitat Grafikk-kontroller Intel GMA 900 Integrert grafikk er ikke brukbart. Integrert grafikk gjør at maskinen vil gå tregt med mer enn fire programmer oppe samtidig. Ubrukelig til programméring. hum, det viste jeg ikke... Takk for info'n for jeg tenkte å kjøpe denne til skole/programmering... Lenke til kommentar
Eike_Oak Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Næmen, hallo Lou Regna ikke med å se deg her Har sett litt rundt etter bærbar PC selv, endte opp med 1559X Er ikke kommet endå, tok sin tid, Harddisken er "Ubekreftet, 10.06.05" Lenke til kommentar
loureedd Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 budsjettet er på rundt 10000kr.. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5912 Lenke til kommentar
albrenn Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei HP zd 8185 ea 17 widescreen P4 3.2ghz ht, 1 gb.pc400 ram, 256mb ati radeon 600x pci-e grafikk, 1oogb 4200rpm. disk, trådløst, 4xusb, firewire, fjernkontroll, dual layer brenner m. lightscribe, 6x1 kortleser +++ Flott maskin Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 albrenn skrev: HeiHP zd 8185 ea 17 widescreen P4 3.2ghz ht, 1 gb.pc400 ram, 256mb ati radeon 600x pci-e grafikk, 1oogb 4200rpm. disk, trådløst, 4xusb, firewire, fjernkontroll, dual layer brenner m. lightscribe, 6x1 kortleser +++ Flott maskin Fortell litt om det "råe" skjermkortet, den raske harddisken og hvor "støyfri" og lett den er å ta med seg på tur og hvor lenge den går på batteri! :!: Lenke til kommentar
ponke Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 efikkan skrev: zokra skrev: Eller denne Sitat Grafikk-kontroller Intel GMA 900 Integrert grafikk er ikke brukbart. Integrert grafikk gjør at maskinen vil gå tregt med mer enn fire programmer oppe samtidig. Ubrukelig til programméring. Hvor har du dette fra egentlig? Du har hevdet dette før, og ikke heller da kom du med noe svar på hvorfor dette skulle være tilfelle. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4266348 efikkan skrev: Sitat Grafisk prosessor / leverandør Intel 855GME Integrert grafikk er ikke brukbart. Da vil maskinen gå tregt om du kjører mer enn fire programmer samtidig. (selv kontorprogrammer) Et av svarene: mr_trout skrev: efikkan skrev: Integrert grafikk er ikke brukbart. Da vil maskinen gå tregt om du kjører mer enn fire programmer samtidig. (selv kontorprogrammer) Multitasking påvirkes i relativt liten grad grafikkytelsen. Om jeg sitter på min bærbare med integrert grafikk (intel 915 GMS) eller min stasjonære med gforce 6800GT, merker jeg kun marginale forskjeller i multitaskingytelse på kontoraplikasjoner. Er det derimot snakk om programmer som krever 3D ytelse er saken en annen Jeg jobber ofte med flere åpne excel ark sammen med word, frontpage og photoshop. Det er ikke noe problem. Photoshop tynger systemet noe på grunn av litt svakere prosessor, men merker lite til problemer med grafikken. Følg gjerne opp dette denne gang, gjerne pr PM (om du heller ønsker det). Om slik feilinformasjon (fra hvilket som helst hold, for den saks skyld) fortsetter må kanskje åtgjerder nevnt under "Bastante og feilaktige påstander, Typisk "AMD vs Intel"" under CPU / Prosessorer bli vurdert. Link til "Bastante og feilaktige påstander" - http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=183895 Forøvrig etterspør jeg en nærmere bruksanalyse fra trådstarter, "masse annet" betyr ikke noe mye annet enn... riktig -> "masse annet"?!? Tittelen på tråden kan også fylles i med noen av kriteriene nevnt under en av annonseringene i dette forumområdet. Mvh ponke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå