Sondre^^ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 På laptopen min, har harddisken begynt å restarte (gang på gang, så den går "i loop") FØR jeg kommer inn i windows, uten at jeg aner hvorfor. Dette skjedde etter at jeg fikk den standard feilmeldingen om at windows ikke kunne startes riktig pga nylig programvarendring (osv.). Jeg har formattert disken, og prøvd å legge inn windows (xp) på nytt, men harddisken (og dermed innstallasjonen) starter på nytt hver gang, på et bestemt sted i innstallasjonsprosessen. Kan dette problemet løses uten at jeg trenger ny disk, eller har den stakkars HDen min vandret til de evige jaktmarker for godt? på forhånd takk for all hjelp Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Prøv å last ned et diagnoseprogram for DOS fra produsenten av disken. Hvis du kommer så langt i booten, så burde diagnoseprogrammet kunne lese ut eventuelle feil på disken. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg får dessverre ikke lastet ned noe, for jeg kommer ikke inn i windows. Jeg får kun i gang innstallasjonen av windows, men denne blir aldri fullført. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Du kommer jo hit, så da har du tydligvis tilgang på maskin med internettilgang. Last ned relevant programvare på denne. Lenke til kommentar
arna Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Du kommer jo hit, så da har du tydligvis tilgang på maskin med internettilgang.Last ned relevant programvare på denne. Kanskje han bruker GPRS eller 3G? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå