Gå til innhold

Trenger bitteliten laptop før 24. juni!

Anbefalte innlegg

IBM har vel fremdeles ikke "windows" knappen på tastaturet? Jeg irriterer meg grønn over det hver gang jeg bruker en IBM pc...

...og nå er det jo ikke IBM laptoper heller! ;)

Men ja, om jeg skal kjøpe en laptop fra ebay, hvor lang tid vil det ta fra jeg overfører pengene til laptopen ligger og koser seg på fanget mitt?

Trenger ikke være lange tiden! Er det en flink selger som sender med en gang er postgangen eneste hindring. Gobal EMS pleier å ta 2-3 dager og hvis du velger å deklarere den skikkelig, altså at alt av papirer er i orden bør det ikke ta mer enn maks 4 -5 dager fra du bestiller til du har den i fanget.

Seriøst!? 4-5 virkedager!? Hm, hvilken selger anbefaler du? Kan du fikse dette eller? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo ganske enkelt; skal du spille må du ha en pc. Hvis du ikke skal spille er 12" Powerbook overlegen. Rå og snasen maskin. Egentlig er den ikke så dyr heller hvis du ser på hva du får.

Endret av Fidelio
Lenke til kommentar
Dell'en har ikke integrert CD/DVD-RW/rom

Nei, sant det. Jeg synes å huske den hadde det :roll:

Hm, hva er forskjellen mellom disse to? Skjønner at den ene er DVD brenner, men er begge "like" eksterne?

Optiske enheter

(modulært) 8XDVD / 24XCD-RW combo drive med ingen software inklusive ekstern D-Bay Attachment 

ekstern 8X DVD+/-RW drive med dekodersoftware inklusive ekstern D-Bay Attachment [legg til 1 313,75 kr eller 49,-/måned1]

Lenke til kommentar

Jeg har testet X1 en del for jobben. Er veldig fornøyd med den. Driver litt aktivt i en smøringsprosess nå for å få meg en selv ;)

Har skrevet en del om den for i forskjellige kategorier her, så du kan jo søke litt...

Lenke til kommentar
Jeg har testet X1 en del for jobben. Er veldig fornøyd med den. Driver litt aktivt i en smøringsprosess nå for å få meg en selv ;)

Har skrevet en del om den for i forskjellige kategorier her, så du kan jo søke litt...

Du driver aktiv smøringsprosess for å få deg en Dell X1?

Lenke til kommentar

Du driver aktiv smøringsprosess for å få deg en Dell X1?

...og vips så var Dell'en bestilt! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...