amin1710 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har noen greid å få frontpanelet til kabinettet å funke og den side dørs alarmen?? Og fikk dere med en manual på esken til kabinettet?? Lenke til kommentar
amin1710 Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Bare glem det fikk det til idag. Denne kan stenges Lenke til kommentar
mailes Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Samme problem her... Har vel vært borte fra dette oppgraderings tingene litt for lenge. Lurer på hvor den røde/sorte kablen som er til dørbryteren skal monteres. Å kablene til front panelet, har en sort å en grønn igjen..... Lenke til kommentar
whom Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Samme kabbis og HK kommer med posten snart... Skal bygge for kamerat. Kunne du tenke deg å fortelle hva du gjorde i tilfelle jeg skulle møte på samme probem? Lenke til kommentar
amin1710 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Samme kabbis og HK kommer med posten snart... Skal bygge for kamerat.Kunne du tenke deg å fortelle hva du gjorde i tilfelle jeg skulle møte på samme probem? Jeg tok og lastet ned manualen til kabinettet fra hjemme siden deres og sammenlinget den med instrusjonene til hovedkortet. Det var relativ lett å få det til det, eneste man trenger er god talmodighet. Hvis du lurer på noe annet så er det bare å spørre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå