Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

nett problemer? eller bare pc konflikt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur du må komme med ein del ekstra opplysninger før du kan få den hjelpa du trenger:

1) Kven er ISPen, og område

2) Kva utstyr står mellom maskinene og "veggkontakten" Merke og modell.

3) Har du forsøkt å pinge andre maskiner slik at du ser om pingen er jevn?

4) Nettleser feilene, er det kræsj eller "mister nett"-feilmeldinger

5) Generell systemoppsett Op.sys/nettleser o.l

Lenke til kommentar
ja ha telenor linje før.. men så tenkte jeg skulle ha shdsl og skaffet meg 2mbit begge veier.. men etter jeg fikk nye linja så klikker alt.. håpløst og spille på nett.. msn og nettleseren slutter og funke når det passer den selv... mens dc funker som normalt... ikke kommer jeg inn på rouhtern heller. dette gjelder da 2 pcer.. null virus null trojanere.. ikke så mye hjelp og få fra nettlevrandøren heller. ¨å noen tips til hva det kan være at ting bøgger seg? detter ned.

Sånne idiotiske innlegg må da kunne slettes...

Det er vel ingen som forstår sånn skriving...

Lenke til kommentar

jajaja... ISP er direkt connect og jeg har en PLANET grt-101/grt-401 router. i mellom den og pcene har jeg en cnet 8 ports switch. når nettleseren klikker kommer det siden ikke kan vises, og nå ser det ut bare til at det klikker når begge pcene er på... ser ut til å gå greit om det er bare min som er på. ikke kommer jeg inn i routern heller, jeg bruker WIN xp pro, og internett explorer.... så noen tips til hva som kan gjøres? beklager første post.. men tydligvis tastaturet som tok kvelden hehe

EDIT: ja jeg har pinget.. og den er stabil regner jeg med.. ligger på 10ms-17ms

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...