Nizer Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Når det gjelder minnekort så er vel noen raske og noen trege. Er det noen som vet om det er slik på disse minnekortene også? Eventuelt hvilke som er raske? For bildebehandlingen er ikke den raskeste på det originale 64 mb kortet. Takker Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Når det gjelder minnekort så er vel noen raske og noen trege.Er det noen som vet om det er slik på disse minnekortene også? Eventuelt hvilke som er raske? For bildebehandlingen er ikke den raskeste på det originale 64 mb kortet. Takker Du får raskere kort ja, litt usikker på hvor mye effekt du ville få ut av det hvis man putter det i K750? Når det gjelder video funksjonene er jo den på 15 fps og et raskere kort vil ikke gi noen bedre video funksjon etter hva jeg har forstått? Man hadde kanskje opplevd en raskere lagring av bilder og generelt en raskere overføring av de ulike filene fra minnekortet? Vil gjerne høre andres synspunkter på dette område, litt usikker... Endret 1. juni 2005 av bmwm3 Lenke til kommentar
Nizer Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har tenkt å kjøpe minnekort, men vet ikke hvilke som er raske. Noen som vet hvilke jeg burde kjøpe? Da skal jeg bringe synspunkter på speeden. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 altså det finnes high speed utgaver fra sony og kanske sandisk men det er ikke verdt det tror jeg, de ligger ofte langt over de andre i pris. jeg tror dere vil bli helt fornøyde med et vanlig Sandisk. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Mobiltelefoner i dag er stadig alt for langsomme til at kunne udnytte et high-speed kort. Det er med andre ord telefonen og ikke kortet der er flaskehalsen. High-speed kan give mening i forbindelse med digitale kameraer, da billedfilerne her er langt større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå