Gå til innhold

1GB ram-brikke

Anbefalte innlegg

Spørsmål, hovedkortet Asus A7V333 tar max 3GB med ram. Men det har bare 3 slotter. Såååå, når jeg leter finner jeg ikke 1GB ram brikker, største er 512mb. Og da blir det max 1,5GB på maskina. Men jeg vil ha 3GB på maskina. Hvor pokker får jeg tak i ram brikker over512mb? Finnes det? Hvilken produsent? Andre som har det??

Mvh

Sigurd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Njash, skal til malaysia 2 aug, skal bare sjekke prisene i norge for syns skyld. Koster ca halvparten av det i norge (vært der før å handla) så.. Jeg er bare en student med sommerjobb. :smile: Ikke noe rikmannssønn her nei. Greit med 3gb ram da. *glise* Vi får c

melba

Lenke til kommentar

3 Gb RAM til vanlige forbrukere er helt talentløst!

Hva skal du med så mye 1 - 1,5Gb holder i massevis, til og med til profesjonelle Photoshop-brukere og videoredigerere. Holder også til Maya!

Å ha 3 Gb med RAM er godt for én ting, og det er å briefe med at du har såå bra maskin.

Og nei, jeg er ikke nisunnelig. :cool:

Lenke til kommentar

Hmm, må ha det reg. Viste jeg ikke. Hehe, og reiser ikke dit da for å kjøpe ram. Skal på bryllup, sikh bryllup. Bare et pluss at RM (ringgit, lokal valuta i malaysia) er så lav. Ta for eks sony 115e. koster 9000 der nede nå. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...