MacManus Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg sliter med å få tak i et gratis brenneprogram som funker skikkelig. Jeg brukte dvdclone et par ganger men det var bare trial, altså kunne bare brenne i 21 dager. Noen som har noen gode idéer til hva program jeg kan laste ned? Mvh MacManus Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg kom nettopp på at dette er egentlig en feilpost. Denne skal jo egentlig til programmer. Kunne en moderator flyttet den for meg? Beklager feilen, skal ikke skje igjen. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Jeg kom nettopp på at dette er egentlig en feilpost. Denne skal jo egentlig til programmer. Kunne en moderator flyttet den for meg? Beklager feilen, skal ikke skje igjen. Hvis du feilposter må du benytte deg av "Report" knappen. Jeg raporterte for deg nå Men tilbake til spørsmålet: Du kan f.eks. bruke gratis-programmet CDBurner XP Pro Etter navnet og bedømme skulle den jo egentlig bare brenne dc'er, men det er ikke tilfellet. Det brenner også Dvd'er. Du kan også bruke DeepBurner eller HT Fireman CD/DVD Burner Kunne vært fint om du kunne si hvilket av dem du syns er best EDIT: La til noen linker. Endret 29. mai 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kan på det sterkaste anbefale CloneDVD2.... dette er eit fantastisk bra program.... er desverre ikkje gratis... men.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå