macmaster Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei Et lite tips, da jeg selv sleit litt med å finne tilsvarende. Hos Waade.no finner man en elegant overgang: http://www.waade.no/data/peri/peri.htm Litt ned på siden, US-NO-overgang, til 75,- kr. Kanskje ikke billigst, men desidert den mest elegante overgangen jeg har funnet sålangt mh macmaster Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Takk skal du ha! Så etter en slik selv. (Men pass på at produktet dere bruker det på faktisk takler 230V da, folkens, det er ikke alle som gjør det. De er gjerne merket med "110V-240V" eller noe sånt) Lenke til kommentar
Djengis Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Grei den, men ikke veldig unik? Kjøpte en pakke med 5 sånne (for bruk jorda rundt) til 115 kr på Gardermoen. Var riktignok lysebrun og ikke sort, men ellers samme greia... Endret 29. mai 2005 av Djengis Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 lysebrun . For de av dere som har ipod har jo de også ett slikt sett til salgs for hele jorden som beholder stilen til ipoden =) Men ellers er jeg enig med at det er ganske ordinært ja Lenke til kommentar
macmaster Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Grei den, men ikke veldig unik? Kjøpte en pakke med 5 sånne (for bruk jorda rundt) til 115 kr på Gardermoen. Var riktignok lysebrun og ikke sort, men ellers samme greia... Nei, jeg regnet vel ikke med at den var unik da... Men har ikke funnet den andre plasser selv. Men bra, nå vet vi om 2 steder de selges Disse universaladaptrene kan sikkert være greie de òg, men for en som ikke reiser verden rundt trenger man normalt ikke mer enn denne her. mh macmaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå