ludobadger Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei! Foretok nylig en reinstall av windows og typisk nok har dette ført til flere problemer enn det fikset. Når jeg spiller av video, DVDer, Xvid, Divx etc så merker jeg på noen filmer en irriterende hakking innimellom. Intuisjonen sier meg at dette er et typisk driverproblem men selv om jeg avinstallerer og reinstallerer det jeg kan komme på av relevante drivere forsvinner ikke problemet. Jeg har installert nyeste nVidia drivere, siste Gordian Knot Codec pack. Til avspilling bruker jeg Media Player Classic. Siste utgave av Windows Media player (10?) lar meg ikke spille noen dvder uten at jeg får noen fornuftig forklaring på hvorfor. Er det noen drivere eller triks dere kan røpe som kanskje kan løse problemet? Takk takk Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 For all del bruk VLC. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Helt enig, Windows Media Player bør du styre langt unna. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ser ut til å skyldes dårlig codec. Selv bruker Windows Media Player 10. sammen med The Codecs 2.8 og QuickTime Alternative 1.46. Er veldig fornøyd, det spiller alt uten noen form for hakking. Har prøvd mye annet, men dette er den beste kombinasjonen så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå