rødøye Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 En nokia 6230 mobiltelefon har på en eller annen måte laget et passord på MMC minnekortet på 512MB. Mobilen vil ikke formatere kortet uten passord, PCen sier kortet ikke er formatert, og kan ikke formatere det fordi det er skrivebeskyttet. Diverse digitale kameraer greier heller ikke å gjøre noe. (det er ingen "skrivebeskyttelsesknapp" på kortet) What to do?? Lenke til kommentar
acon Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 hehe... gjorde det samme, gå inn på mobilen å låse det opp er eneste løsning, (tror jeg )... Men i ditt tilfelle hvor det virker som om du ikke "husker" å ha satt passord, eller rett og slett ikke har gjort det, så vet jeg ikke. Prøv å sett den i mobilen å prøv di forskjellige vanlige kodene du pleier å bruke?.. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Har prøvd alle mulige og umulige koder.. ingen passer Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Kan dette hjelpe? Ellers anbefaler jeg Goooooogle og søk. Tror du ville fått bedre svar i forumets mobil og pda del... Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 prøvd alt. Er det ingen som hvet hvordan det kan resettes? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 for å bruke noen andre ord; er det mulig å tømme det helt? slik at det blir som nytt igjen?? Formatere det med andre ord... Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Ingen som har noen idé? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå