Master Casemod Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 halois, jeg lurte på hvor mange av dere spiller på det amerikanske territoriet i GW? hadde vært ålreit å snakke litt norsk på det amerikanske territoty noen ganger:P Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg er patriotisk og spiller på EU. Vet om et par som spiller på AM isteden da, men ser ikke noen store fordeler med det. Amerikanske spiller er som regel ikke det mest modne spillerene da. Og viss at EU serverne plager deg med at de er trespråklige, så blir det fiksa i neste ukes patch mest sannsynlig Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 jeg kan uansett ikke spille på EU servern lengre:( fordi jeg ikke kan velge fler ganger hvilket territorie jeg vi spille på. noe dritt sier jeg at det skal være sånn Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Spiller på America pga guilden. Ser ikke noen grunn til å bytte. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 hva heter dere i spillet? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ja, jeg spiller foreløpig på american.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå