Gå til innhold

Spørsmål om chipping av xbox


jke

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å lese forskjellige guider om hvordan spille brente spill på xbox uten hell. Jeg skjønner det ikke helt.

 

Jeg vet ikke hvilken versjon av xbox jeg har. Den er i alle fall 1 år gammel tror jeg. Jeg lurte på om jeg må ha chip eller om jeg kunne flashe. Var det sånn at det kom an på versjonen? I så fall om jeg kunne flashe hvordan gjør jeg det? Hva jeg trenger osv. Har funnet noen torrenter med xbox ting.

Hadde det gått an å f.eks laster ned programmer og brent på cd for å så installere det på xboxen?

 

Takk for all hjelp

 

Jeg har en lik post som ble stengt. Hva har dette med kjøp og salg å gjøre?

Jeg vil bare ha svar på disse spørsmålene :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blei den ikke stengt fordi du vil spille brente spill da? Fordi å svare på disse spørsmålene blir det samme som å gi informasjon om hvordan man skal få kjørt piratkopier på Xboxen?

 

Tror det er derfor den blei stengt.

 

Men jeg sa til deg forrige gang, gå på Xbox-Scene, fordi du kommer til å ha mange spørsmål etterhvert, og der kan du få svar på alle. De har peiling der. Bare meld deg på forumet.

 

Kort fortalt, du kan flashe biosen avhengig av hvilken versjon du har, men da kan du ikke spille på Live. Det kan også være veldig vanskelig å fikse hvis noe går galt. Det er bedre og enklere å bruke chip, denne kan også slås av og på, sånn at man kan spille Live hvis man vil det. Chip er også mer stabilt.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
les denne du før du begir deg ut på gjyngende grunn ;)

hmm jeg går rett på. Bryr meg ikke så mye om xboxen hvis den blir ødelagt.

Jeg tror jeg har en 1.1 xbox og går det an å flashe tsopen på den?

Har et iso på noe som heter slayer. Problemet er at jeg får ikke xboxen til å lese den. Er også sikker på at jeg har en philips dvd. Hvilken bios skal jeg da bruke, og gjerne fremgangsmåte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...