Kenny000 Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg holder nå på å montere mitt nye hovedkort som jeg fikk fra Komplett.no i den anledning at jeg hjalp dem med retur av feilsendte varer. Hovedkortet er av typen MSI K3 Ulta ARU. Men det jeg lurer på er: Etter å hå tatt av min AMD XP 1700+ CPU la jeg merke til at det er noen svarte "prikker" mellom L1 broene. Betyr dette at jeg har en fabrikkopplåst XP CPU? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg har enda ikke opplevd en fabrikkopplåst Xp men du kan jo være den første? Men jeg tror mer at de svarte "prikkene" du snakker om er gropene mellom L1 broene (synsbedrag?) Men hei, jeg er ikke pesimist! Får se hva se andre her sir men,........ Lenke til kommentar
oceana Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 det er nok gropene du snakker om ja... søk litt på nettet (eller se etter artikkel et sted på ok.no) så ser du hvordan du åpner den opp fabrikkåpna xp har jeg aldri hørt eksisterer...desverre:( Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Se etter om prikkene er koblet sammen med en liten gull-strek. Da er den fabrikkopplåst. :wink: Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg også fikk opplåst xp1900+ fra komplett og har samme hk som deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå