eroxz Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 er det noen som vet hvor man laster ned topcom drivere... helst drivrene til 64bit windows... takk får alle svar Lenke til kommentar
eroxz Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 ja men finnes det drivere til 64bit? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 veit ikke, du må nesten bare lete der. Jeg fant i alle fall nye drivere til mitt, uten at det hjalp. Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg fatter ikke at folk ikke kan gjøre ting selv . . . Ikke nok med at du må lete opp websiden, men du skal også undersøke detaljert om den artikkelen de skal ha. Hva skal man kalle sånt? For lat til å trykke på tastaturet ??? Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg fatter ikke at folk ikke kan gjøre ting selv . . . Ikke nok med at du må lete opp websiden, men du skal også undersøke detaljert om den artikkelen de skal ha. Hva skal man kalle sånt? For lat til å trykke på tastaturet ??? og ik gadd han skrive hva slags topcom produkt han trengte drivere til heller... Lenke til kommentar
eroxz Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 hehe jeg trenger driverene til topcom Skyr@cer Pro PCI 154... jeg bare lurt på om det fantes 64bit drivere til den Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 jeg bare lurt på om det fantes 64bit drivere til den Topcom er jo bare en produsent av pappesker og manualer, ett reint salgsnavn. Sjekk brikkeprodusenten kortet er basert på for referansedrivere, da er det nok større sjangse. Lenke til kommentar
acon Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 jeg bare lurt på om det fantes 64bit drivere til den Topcom er jo bare en produsent av pappesker og manualer, ett reint salgsnavn. Sjekk brikkeprodusenten kortet er basert på for referansedrivere, da er det nok større sjangse. Hva mener du egentlig? Har selv et kort ifra Topcom. Da jeg først installerte kortet fungerte alt helt fint, men så lastet jeg ned Airopeek NX og Atheros Driverene deres, nå fungerer ikke kortet i det hele tatt, selv når jeg installerer de gamle drivene. Noen andre drivere som fungerer? (har et pcmia kort) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg