Znoken Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei, Håper noen av dere mobilentusiaster der ute kan hjelpe meg litt...Skal kjøpe ny mobil til frua og hun vil ha klapptelefon ikke noe annet...Har sett litt på Samsung E330 og lurer på om den kan være noe men jeg har som sagt ikke peil på mobiltelefoner...Lurer også på hvem abonnement jeg skal tegne den på....har tenkt litt på Tele2 men er som sagt veldig usikker.... Lenke til kommentar
mokka Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei, Håper noen av dere mobilentusiaster der ute kan hjelpe meg litt...Skal kjøpe ny mobil til frua og hun vil ha klapptelefon ikke noe annet...Har sett litt på Samsung E330 og lurer på om den kan være noe men jeg har som sagt ikke peil på mobiltelefoner...Lurer også på hvem abonnement jeg skal tegne den på....har tenkt litt på Tele2 men er som sagt veldig usikker.... for guds skyld ikke kjøp E 330. utrolig dårlig batteri. solgte min pga av det. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Forøvrig x460 også. Batteriet er på lusne 320 mAh :s Holder ut 2 dager med ringing og sms og that's it. Skuffende... Edit: leif var innom Endret 29. mai 2005 av kvakkster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå