vivastar Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Så Gone In 60 Seconds i dag, og der sa en dude at han hadde lært et nytt "triks".Han satt på armen til den sovna, så dro han junior. Han kallte "trikset" for Den fremmede... Haha, bare må prøves da :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Så Gone In 60 Seconds i dag, og der sa en dude at han hadde lært et nytt "triks".Han satt på armen til den sovna, så dro han junior. Han kallte "trikset" for Den fremmede... Haha, bare må prøves da :!: Mener B|Real kom med et lignende forslag i SO3 en gang. Forøvrig våkner jeg ofte med "døde" armer. Da strekker jeg dem opp i været (ofte veldig vanskelig), så våkner de ganske fort. Herr Brun Lenke til kommentar
King_Yngvar Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ganske artig egentlig med dau arm, gir en egen rus på en måte... Knarkere som ikke har penger og ikke er i form til å rane banker burde seriøst prøve å sove på en arm av og til... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ganske artig egentlig med dau arm, gir en egen rus på en måte... Knarkere som ikke har penger og ikke er i form til å rane banker burde seriøst prøve å sove på en arm av og til... å sammenligne det med en narkotisk rus er vel kanskje litt over genser'n? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hater når jeg har sovna på armen min! Er det bare jeg som får en enorm smerte i armen da? Ligger og vrir meg i mange minutter i smerte på grunn av all stikkingen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Synes stikkingen er litt kul jeg Selv om den er på grensen til smertefull er det en gangske artig opplevelse, denne stikkende sensasjonen. Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det morsomste er når begge armene er døde, du får ikke gjort en drit. Det eneste må være å daske til kjæresten sånn at hun også våkner Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 jeg sovner alltid på armen min. det har til og med hendt at jeg har sovnet på begge to Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Armen min sovner ofte når jeg sover også.. Våkner alltid mitt på natten av at det kribler, men jeg har aldri merket at den var helt død. Eneste det ahr skjedd med er fingrene da jeg en gang sov en hel natt med hånda under hodet, fikk ikke følelsen orntli tilbake i langefingere før etter 3døgn, litt skremmende i grunn.. Men jeg har funnet en løsning på sovende arm, jeg sover alltid med ene armen ned langs sida også bøy i albuen og opp til hodet, den sovner alltid, men nå da jeg har begynnt å legge en pute imellom "inni" albue leddet så sovner den skjeldent siden jeg har litt svakere bøy Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det morsomste er når begge armene er døde, du får ikke gjort en drit. Det eneste må være å daske til kjæresten sånn at hun også våkner Takk for at du har gitt meg mentale arr som jeg aldri kommer til å bli kvitt Rent OT vil jeg gjerne si meg enig med Feh. Av en eller annen morbid grunn er det litt morsomt å oppleve slik stikking. Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Det morsomste er når begge armene er døde, du får ikke gjort en drit. Det eneste må være å daske til kjæresten sånn at hun også våkner Takk for at du har gitt meg mentale arr som jeg aldri kommer til å bli kvitt Rent OT vil jeg gjerne si meg enig med Feh. Av en eller annen morbid grunn er det litt morsomt å oppleve slik stikking. Lenke til kommentar
moeskimo Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Problemet kan muligens være Carpal Tunnel Syndrome, hvor mediannerven i håndleddet ditt kommer i press når du sover, på grunn av at man ofte har en tildens til å bevege håndleddene dine da. Det kan være at blodtilførselen blir stoppet, men du burde gå å sjekke med legen din. http://en.wikipedia.org/wiki/Carpal_tunnel_syndrome Lenke til kommentar
iMaggi Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 En morgen bråvåknet jeg da jeg fant en klam og kald fremmed hånd i senga mi Jeg hoppa livredd ut av senga, da jeg var helt sikker på at det befant seg noen andre enn meg i den. Heldigvis viste det seg at det bare var min venstre arm som hadde dauet fullstendig. Første gang jeg opplevde noe lignende, så jeg var rimelig overrasket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå