akarno Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Dette skjer med meg ofte, kanskje hver annen eller tredje natt... Må snu meg (noe som kan bli litt vanskelig med en helt slapp arm) i sengen og bruke den andre armen til å riste opp og ned i den "daue" armen.. Noe som ofte blir litt komisk Tips på å hindre at det skjer? Ganske irriterende å vokne mitt på natten med det og ikke få sove igjen etterpå... Endret 29. mai 2005 av Icluz Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg har akkurat samme problem som deg, våknet seinest i dag med en fullstendig dø venstre arm. Kunne ikke bevege den på noen måte før etter en 20-30 sekunder, og etterpå en sinnsykt stikkende følelse i armen. Har det veldig ofte når jeg våkner, og må bruke den andre armen for å løfte den vekk. Jeg tror grunnen er fordi jeg ligger med venstrearmen under hodet, med puta i mellom. Dermed tror jeg at pga. hodet og armens stilling gjør blodtilførselen svakere. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 har hatt akkuratt samme følelsen Feh. Våka også var venstre armen helt "borte" skulle røre på den, men det tok 10 sek før den i det heletatt ville reagere :!: Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Bruker å våkne, tar etter mobilen min....men armen bare svaie, å klarer ikke bestemme åver armen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 at armen sovner er jo kjipt nok det..men da skulle du sett når jeg hadde sitti med beina på bordet i 4-5 timer uten å reise meg opp.... det føltes som knæra mine gikk motsatt vei,så når jeg spratt opp,så gikk jeg rett på trynet... følte meg passe smart Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg tror grunnen er fordi jeg ligger med venstrearmen under hodet, med puta i mellom. Dermed tror jeg at pga. hodet og armens stilling gjør blodtilførselen svakere. You stole my words Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 at armen sovner er jo kjipt nok det..men da skulle du sett når jeg hadde sitti med beina på bordet i 4-5 timer uten å reise meg opp.... det føltes som knæra mine gikk motsatt vei,så når jeg spratt opp,så gikk jeg rett på trynet... følte meg passe smart Morsomt når slikt skjer. :!: Av og til må jeg også bruke den ene armen til å løfte den andre rundt om kring, fordi den er helt dau. Der og da er det noe dritt, men når jeg tenker på det, er det bare dritdigg Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 du ligger på armen og stopper blodet. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det er jo litt kult og da når noe slikt skjer og litt moro ... Men det er irriterende når eg prøver å få tak i mobilen, men det eneste som skjer er at eg smeller hele armen på telefonen eller med siden av.... Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 At det er dårlig blottilførsel som gjør at kroppsdeler "sovner" er en myte. Den egentlige grunnen er at nervene kommer i klem. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 En gang jeg la meg etter en fest på hytta til en kompis, så våkna jeg med sånn arm etter å ha bare sovet i 2 timer, var fortsatt sørpe drita. Da skulle jeg gå ned fra en seng, men da jeg traff gulvet med beina blei jeg ustødig og mista balansen, datt så og skulle ta meg imot med den armen, men det funka ikke... 2 forstua fingre, hoven albue og fryktelig vondt i hodet, fordi hodet smalt rett i bakken siden jeg ikke fikk tatt meg for Er også utallige ganger jeg bare har meid mobilen i gulvet på morran Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 En gang jeg la meg etter en fest på hytta til en kompis, så våkna jeg med sånn arm etter å ha bare sovet i 2 timer, var fortsatt sørpe drita. Da skulle jeg gå ned fra en seng, men da jeg traff gulvet med beina blei jeg ustødig og mista balansen, datt så og skulle ta meg imot med den armen, men det funka ikke... 2 forstua fingre, hoven albue og fryktelig vondt i hodet, fordi hodet smalt rett i bakken siden jeg ikke fikk tatt meg for Er også utallige ganger jeg bare har meid mobilen i gulvet på morran au høres ikke godt ut det med fingra og albuen.... det med mobilen er velkjent Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 At det er dårlig blottilførsel som gjør at kroppsdeler "sovner" er en myte.Den egentlige grunnen er at nervene kommer i klem. Helt riktig. Syntes det er bare gøy når det skjer jeg. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Skjer med meg også, bare med begge armene da. Våkner opp med begge armene under puta, så når jeg skal reise meg opp går det nesten ikke. Må vri meg ut av senga og sette meg opp, så kommer den intense stikkinga! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Skjer av en eller annen grunn aldri med meg. Jeg våkner alltid med begge armer intakte. De eneste gangene det skjer meg er når jeg eventuelt sitter på gulvet med det ene beinet som sitteunderlag. Da kommer benet i klem, og når jeg reiser meg føles det som noen stikker tusen nåler i det. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 hender det kommer hvis jeg sitter på do og har lest et blad, og vilt albuene oppå knærne, da hender det ofte at beina nesten sovner etterpå, men de blir ikke helt døde. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Så Gone In 60 Seconds i dag, og der sa en dude at han hadde lært et nytt "triks". Han satt på armen til den sovna, så dro han junior. Han kallte "trikset" for Den fremmede... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Det er morsomt å slå hånda i veggen så hardt man bare vil uten at man kjenner det. Det er bare vondt i ettertid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå