The Helper Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Har ett lite problem med mitt trådløse nettverk, det som skjer er at når jeg sitter å å bruker pc'n så kommer det plutselig opp en beskjed om at signalstyrken på nettet er bra (starter med veldig bra) så går det 3-4 minutter, så kommer det en ny beskjed om at signalstyrken er dårlig. så går det 5 minutter til å da kommer det opp "begrenset eller ingen tilgang" og dermed detter jeg ut. nettverket består av adsl-boksa mi, som er koblet inn på en D-link trådløs ruter, som da snakker med D-link kortet i pc'n min som står ca 8 meter unna (var ikke så godt mottatt av madammen med en kabel liggendes rundt veggene på stua kvinnfolk.. ) maskinen har XP SP2 og Norton systemworks og internet security, lurer på om det er norton eller windoze brannmuren som stiller meg ett puss her.. Fungerer fint med kabel, iallefall uten ruteren. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) Oppgradert til siste firmware/driver? Prøvd å bytte kanal? Andre nettverk i området?Finn en kanal som er ledig/få brukere i så fall. hvilke som er i bruk finner du ut med http://www.netstumbler.com/downloads/ Endret 29. mai 2005 av taz Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 skal prøve det når jek kommer hjem, er hos en kompis nå (snylte på hannes båndbredde litt ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå