klevjer1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg hadde formatert dataen, og skulle skru den av... også kom det "Nå kan du slå av maskinen". Noen som vet hvordan man får bort det igjen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hvilket operativsystem har du da? Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Du må skru på / legge inn støtte for APM (Advanced Power Management ) hvis windows, gå inn på "power options" eller noe i kontrollpanel Lenke til kommentar
klevjer1 Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Fant ikke noe støtte for APM greier... Men det står at "UPS-tjenesten er stoppet" Og jeg har ikke UPS.. Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 mente det var der... kanskje jeg husker feil. se etter noe med ACPI, og prøve google med XP, ACPI, APM o.l. finner masse svar da... Lenke til kommentar
klevjer1 Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 takk tror det funker nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå